Koningsdag Countdown

Nog een paar dagen te gaan en hebben we de eerste koningsdag te pakken. Koningsoep in plaats van Koninginnensoep heb ik vernomen.

We hebben diverse posts vintage voor een tientje, kringloopvondst, MP vondst etc.

Uiteraard zijn er leden die net zo maf zijn als ik en op pad gaan om de Breitling Rolex en andere topmerken op de kop te tikken (:smiley: Uiteraard voor een belachelijk laag bedrag.

Vorig jaar was mijn score overigens 0, dus slechter kan het niet worden.

Ik ben benieuwd naar jullie aanstaande vondsten.

:wink: Je weet het nooit, wat je tegenkomt!
Is altijd spannend,

Moeten we voor de goede orde Nederland niet verdelen dan? Anders lopen we allemaal in hetzelfde gedeelte te azen :+

Grtz Melvin

Ik stel voor dat de genoemde merken in zuid nederland aan mij worden verkocht voor 5 euro per stuk, boven de rivieren mogen jullie het nog uitvechten (:P)

Ik ga naar Dordt zoals het er nu uitziet, maar ik weet niet of ik veel naar horloges zal zoeken :)-D

Zou wel weer keer leuk zijn , afgelopen jaren weinig gevonden helaas…

ga naar diverse plaatsen omgeving rotterdam,ben benieuwd wat ik tegen ga komen.

Ik moet werken helaas. Voor het eerst sinds jaren. Gelukkig heb ik mijn mooiste Koninginnedag score ooit om naar te kijken. Destijds zat er zelfs nog een sticker op de achterkant…


IkhebalgenoeghorlogesIkhebalgenoeghorlogesIkhebalgenoeghorlogesIkhebalgenoeghorloges >X

MartijnV Schreef:

Ik moet werken helaas. Voor het eerst sinds jaren.
Gelukkig heb ik mijn mooiste Koninginnedag score
ooit om naar te kijken. Destijds zat er zelfs nog
een sticker op de achterkant…

http://i62.tinypic.com/106f0k4.jpg
http://i59.tinypic.com/2lcbc04.jpg

IkhebalgenoeghorlogesIkhebalgenoeghorlogesIkhebalg
enoeghorlogesIkhebalgenoeghorloges >X

En daar heb je zo’n kind 1 Euro voor gegeven ?

  1. Voorkant was matglas.

alles in regio Tilburg is mijn territorium XD.

verder mogen jullie het uitvechten. Vorig jaar 1 klokje gevonden, dameshorloge voor 10 eurocent ofzo, kon thuis meteen de onderdelenbak in :stuck_out_tongue:

Ik ken nog een aardig evenement in Tilburg maar zullen we tussen ons tweeën houden Koen. :smiley: :smiley:

lijkt me een heel strak plan :stuck_out_tongue: anders komen alle andere die rolex, pateks, vacherons en omega’s voor n euro allemaal opkopen XD

Tip :

Iemand vooruit sturen en laten opmerken
dat het horloge er nep uitziet en zeggen dat er een eindje terug merkencontroleurs over de vrijmarkt lopen…,
Vervolgens kom jij dan met een leuk bod van 2 euro.

Carpe tempus Schreef:

Tip :

Iemand vooruit sturen en laten opmerken
dat het horloge er nep uitziet en zeggen dat er
een eindje terug merkencontroleurs over de
vrijmarkt lopen…,
Vervolgens kom jij dan met een leuk bod van 2
euro.

:smiley:

Ik heb me een week vergist en was vandaag op pad;

Icarus met de datum aanduiding op de 4

Certina DS Quartz waar in eerste instantie de kroon vast leek te zitten maar na wat voorzichtig peuteren toch los gekregen

Met de originele doos erbij maar niet op de foto;

Edox LCD Quartz

En waar ik ook wel blij mee ben;

Venus chronograaf met een doorleefde kast.

en tot slot een duikhorloge met een heel kort bandje;

je kan niet wachten he? haha
Wat ik wel vreemd vind is dat je dan vandaag op pad gaat. Koningsdag is aanstaande zaterdag. Als je afgelopen zaterdag was gegaan, was het logischer geweest :S

Het is elk weekend rommelmarkttijd, het enige voordeel van koningsdag is dat het op veel meer plekken en meestal gratis toegang is. Ik ben vandaag drie markten afgeweest, en de kleine vondst van vandaag komt straks met zijn eigen topic.

Gelukkig heb ik nu genoeg horloges om me op tijd te waarschuwen…:wink:

Leuke vroege vondsten hoor , vraag,zit er in de venus chrono ook een Venus uurwerk of staat dat los van elkaar?