Koop deze Tag Heuer voor 25000000 pond

En krijg er een gratis MC Laren F1 bij.

Wel een puntje van kritiek,een MC Laren F1 is nu ongeveer 8 tot 13 Miljoen waard…

4 likes

Geweeeeldige auto! Klokkie zo zo

1 like

Een paar maanden geleden is er een geveild voor ruim 14 miljoen dollar met zo’n 15.000 km op de teller. Deze zal vermoedelijk meer opbrengen aangezien hij alleen testkilometers van de fabriek op de teller heeft staan en het dus eigenlijk een nieuwe auto is. De Tag zal ook wel nieuw zijn, dus sla je slag😉

Eeuwig zonde, een van de beste auto’s aller tijden en er dan nooit mee hebben gereden. En gezien de waarde zal dat ook zo blijven.

Voor een gebruikte ja, maar dit is een brand spanking nieuwe.

Klein rekensommetje:
239 miles: 25.000.000 pond
9569 miles: 15.000.000 pond
Elke km die je rijdt kost je dus: 10.000.000 / ((95691.6)-(2391.6)) = 669,88 pond (€750,47) (+ brandstof en slijtage).
Lekkere “afschrijving” (tussen aanhalingstekens want kostte nieuw slechts ongeveer 9 €-ton…)

Die auto is geweldig natuurlijk. Mind you, dit kon in 1993 dus al ver over de 300 km/u… :scream:
Top was iets van 370, maar begrensd op 7.500 tpm, kon technisch gezien nog iets sneller.

Mr. Bean heeft die van hem in de prak gereden :cry: (2x)

Oh ja het horloge… niet moeders mooiste, maar wel heeeeeel speciaal natuurlijk.

Is toch even iets anders als een Healey automodel dat je bij een ltd Frederique Constant krijgt. :smiley:

Ik kan alleen maar zeggen dat die auto en dat horloge elkaar verdienen, qua ontwerp.

In geen 25 miljoen jaar.

Rare lugs, lelijke bezel, rollie wijzers op een tag, datumloep… Het is allemaal net zo fout als die rare gele bananenauto.

Dit is wel een horloge uit de 90 er Jaren. De hele 6000 serie zag er iets anders uit dan dat we vandaag mooi vinden. Mij geeft het een gevoel van nostalgie.
http://thumbnail.image.rakuten.co.jp/@0_mall/watch-bank/cabinet/03145588/img61233260.jpg
Ik vond de lederen banden altijd erg mooi.

Gelukkig maakten ze ook in de jaren 90 mooie horloges.

Daar krijg je deze vast niet voor. Rumor goes 20 mio pond

Kilometrage maakt bij echte verzamelstukken niks meer uit.
Kijk naar een 250 gto uit 1962,denk jij dat het een koper boeit dat er 10k of 60k kilometer op staat?..nope…zolang het maar origineel is.

Deze MC Laren is inderdaad een uitzondering omdat hij nieuw is (lijkt).
Deze heeft wel een flinke beurt nodig want naar het schijnt heeft deze auto sinds 1996 niet gereden.

Deze MC werd trouwens in 2013 ook al een keer te koop aangeboden maar toen niet verkocht.
http://www.virtualcarshop.jp/wintel/owa/pspe_bbs_c_detail?in_shop_no=470-1&in_bbsno=01&in_articleno=0000291&in_cssno=1004

Bedoel je hiermee te zeggen dat bijv een nieuw old stock 250 GTO hetzelfde zal opbrengen als
een veel gebruikte?

Een GTO wordt duurder naarmate er meer racehistorie is.
De GTO die door P.Hill op Sebring bestuurd werd is meer waard dan een auto die maar weinig racekilometers gezien heeft.

Ook de auto van S.Moss is in de regel meer waard omdat zijn naam eraan hangt…

We hebben het hier natuurlijk wel over extreem dure klassiekers waarvan er maar een heel klein aantal zijn gebouwd en waarvan de prijs zo hoog is dat deze alleen aangeschaft kunnen worden door de echt rijke mensen.

Van de 39 origineel gebouwde GTO’s zijn er nu nog naar schatting 33 intact (4 hebben een niet originele motor)
http://www.barchetta.cc/all.ferraris/by-serial-number/ferrari-by-serial-number/model-index-60-64/model-summary/250-gto-index/index.html

Grappig feitje…
De opvolger van de Ferrari 250GTO kwam pas in 1984 en dat was de 288GTO en was de grootvader van de La Ferrari van nu.