Geen stalen band en een beetje sparen is wel nodig, maar ik vind hem gaaf

Gaan we doen! Kan even duren, maar ik laat het weten. bedankt voor de tips
Als ik zo de prijzen zie, gaat sparen net iets te lang duren
Swatch YAS100G misschien een optie? Redelijk goedkoop ook
De Hamilton Jazzmaster Open Heart heb ik zelf ook en kan ik zeker aanraden! Is inderdaad wel lichtjes boven het vooropgestelde budget. Veel succes met de zoektoch in ieder geval! Die is even leuk
Een horloge met zo’n naam, vind ik het horloge nog meevallen
De combinaties, goud, skeletton en zwart staal vind je alleen maar bij plakmerken of extreem dure extravagante merken/ designer samenwerkingsverbanden… Een zichzelf respecterend gerenommeerd horlogemerk produceert dit niet. Ze zeggen wel eens, over smaak valt niet te twisten, in dit geval wel degelijk! Je maakt het meest kans op de kermis denk ik, voor 5 euro 3 keer grijpen…
Is chrono24 trouwens de plek om tweedehandse horloges te kopen? In hoeverre is het betrouwbaar? Marktplaats gehalte of toch veiliger?
Kijk effe rustig rond op het forum, er is al heel veel over geschreven.
Ik dacht dat het een grap was. Wat een lelijke 3 tal “horloges”. Kijk aub serieus naar een van de aanbevelingen van de leden.
Haha gelukkig hoor ik het nu ipv later er zijn me al een aantal mooie en goede horloges aangeraden, geen spijt gehad om hier wat meer kennis op te doen
Zeker in de buurt van wat ik zocht! Prijs idd wat aan de hoge kant, maar je kan niet alles mee hebben.
Het grappige is dat ik vroeger ook wel kickte op skeleton. Eerst volledig, toen een klein beetje inkijk skeleton op de wijzer en nu vind ik het afschuwelijk
Ieder zijn eigen smaak uiteraard, maar zou toch even een tijd flink inlezen hier en verdiepen in andere type horloges. Er gaat zeker in het begin een wereld voor je open.
Was er niet een Sinn of Tissot waarbij je het mechanisme lichtjes door de wijzerplaat kon zien (mat transparant), wie helpt mij even?
Misschien dat dit ook een optie is, gebruikt dan.
Dit komt misschien het dichtst bij een combinatie van al die punten. Hoewel het me niet een Zwitsers uurwerk betreft maar het bedrijf doet iets in Zwitserland. Het heeft een goudkleurig balanswiel.
Anderen kunnen misschien meer vertellen over het merk en uurwerk. Hoewel het is oppassen met in welk gezelschap je het een echt horloge noemt. Het probleem is dat degelijke horloges een luxeproduct zijn geworden. En de Zwitserse meesterwerken zijn Ultra luxe goederen. Tussen het segment goedkope horloges en Hublots is de groep die deze modellen mooi vind erg klein is. Het is een smaak die vaak met patsers worden verbonden en die zijn er minder in het brede segment. En in het duurste segment passen ze de prijs en oplage erop aan. Tenzij ze er principieel op tegen zijn.
Je hebt in iedergeval het forum gevonden voor de ontwikkeling van een echte liefde voor horloges.