Ik ben toe aan een nieuwe horloge, maar kan niets vinden wat in de buurt komt van wat ik zoek. Ik ben geen expert en heb maar 2 horloges mijn hele leven gehad. Laatste is een armani ar1400, nu wil ik een “echte” horloge kopen. Daarom mijn post hier.
De eisen zijn als volgt:
skeleton (open uurwerk)
zwarte stainless steel band
zwitsers uurwerk
wat goud in het uurwerk zou ik mooi vinden
max 500 euro
Een paar voorbeelden die ik gevonden heb, maar steeds iets mist. Of het nou geen open uurwerk heeft, plakmerk horloge etc.
Ik zou de ideeën die je zelf hebt laten varen. Overpriced soul. En voldoen ook niet aan je eigen eisen. Chinees.
Ik kan geen tips geven want ik kan me niet snel een Zwitsers merk voor de ogen halen dat skeletonized horloges maakt met zwarte pvd band en goud in het uurwerk. Voor onder de 500 Euro. Die combinatie spreekt de meeste mensen hier ook niet aan verwacht ik.
Klopt helemaal. Ik kwam er al snel achter dat het troep is, maar ze zien er prachtig uit. Helemaal de barrey hughes. Ik zoek iets soortgelijks met wel de kwaliteit die bij deze 3 horloges mist.
Goede tip, ik moet toegeven dat hij er zeker niet slecht uitziet. Een beetje prijzig, maar een mooie horloge om voor te sparen. Voor de kwaliteit die je ervoor terug krijgt zeker een aanrader. Ik bewaar hem in ieder geval als optie
Denk dat je er snel op uitgekeken ben zo’n skeleton. Ik heb een akribos liggen waar ik me nu haast voor schaam, terwijl ik het in het begin wel vet vond. Heel druk en overdreven. Die Hamilton die genoemd wordt zou ik eens naar kijken.
Had zelf dat idee ook, maar omdat ik hier niet thuis in ben hoopte ik dat ik het mis had. De hamilton jazzmaster is in ieder geval een mooie aanrader geweest.