Kopen bij een AD of gaan voor online juwelier

ING rentepunten? daar koop je geen fatsoenlijk horloge voor :innocent:
lees de kleine lettertjes…

1 like

Vind ik als klant niet OK!!

Zij krijgen toch de afgesproken prijs… en de 1000 kunnen ze toch van de ING halen? Of begrijp ik daar wat niet…

Maar als er een prijs wordt afgesproken, moet het eigenlijk niet uitmaken HOE ik dat betaal! Ok, met creditcard kan de zaak een paar % kosten… goed, dan betaal je cash of met de pin!

Maar anders zou ik het niet accepteren!

Let je op dat je de juiste haalt… Er staat er ƩƩn voor sieraden en ƩƩn voor horloges. Die zijn dus wezenlijk anders!
En…bij die voor horloges zijn bepaalde merken uitgesloten! Let daar dus ook eerst op (als je al weet waar je het voor wilt besteden!)

2 likes

En je krijgt geen aanvullende korting. Het is totaal niet voordelig, vaak kun je los meer koritng afdwingen op de modellen waar het om gaat

1 like

Vocabulaire

En wat als je eerst afdingt en dan de bon laat zien (ipv de bon gelijk laten zien)? Of geldt de bon dan niet?

AD experience is een dikke grap. Van de zomer een diamond dial DJ gehaald voor ruim 11k, stond na 10 minuten buiten en had de koffie nog niet eens op. Laat je niet flessen, het is allemaal business. Tuurlijk een ā€˜band’ opbouwen etc., maar het moet wel normaal blijven.

Dan geldt de bon niet (volgens de kleine lettertjes)

Mijn AD experience 🄲

Een grote grap.

4 likes

Hoe dan? Hebben ze daar een diktebank achter staan ofzo?

Dit model was geleverd op een oyster maar wou een jubilee.

Een niet zo handige Harry was er mee bezig.

Zijn maar kleine krasjes alleen wel kut als je veel betaald

2 likes

Oei laat het RLC niet zien, die krijgt spontaan een hartverzakking…

1 like

Ik ben het voorbeeld van niet handig maar zelfs ik krijg dit niet voor elkaar

Hetzelfde min of meer meegemaakt met de Duetto van mijn vrouw bij S&C tijdens een servicebeurt. :scream:

Tip die ik altijd mensen geef (zou een AD ook kunnen doen) om plakbandjes er naast te plakken.

Tja je zou van een AD verwachten dat ze dit wel kunnen toch? Blijkbaar niet altijd het geval.

Hier zat ik ook mee ja… Heb rentepunten, maar wanneer zeg je dat je een ING-cheque hebt. Vóór of na onderhandelen…
En idd, is het kadootje van ING of van Schaap Citroen…

Vragen vragen.

Als dealer die 500 euro of 1000 euro gewoon kunnen claimen hij ING, kan er alsnog korting af natuurlijk.

Ingewikkeld allemaal…

Nou vergeet niet dat het vaak sales associates zijn die de bandjes en schakels vervangen. Terwijl het echt precieze werk is en je hiervoor heel veel moet oefenen. Ik heb zelf bij een juwelier gewerkt, maar ben niet mega handig. Eigenlijk zouden ze hier training in moeten krijgen.

Ik denk dan ING gewoon 100 euro betaald aan Schaap, en zijn een x bedrag aan korting geven aan de klant. Ze zullen echt niet 500 claimen bij ING. Rentepunten is gewoon een verkapte vorm van spaarpunten zoals bij chocomel of douwe egberts, alleen dan wat sjieker…

De oude of de nieuwe? :rofl: