Kopen op eBay / Chrono24, waar op letten?

Hallo,

Ik kom tijdens mijn zoektocht naar een nieuw horloge verschrikkelijk veel verschillende deals tegen, ik weet niet meer wat nou wél verstandig is, en wat absoluut niet. Ik lees wisselende verhalen en ervaringen over aankopen op sites als Chrono24 en eBay, mijn vraag is; waar moet ik nu op letten als ik een horloge koop op sites als deze?

Mvg,
Jesper

Of het horloge goed is. En of de verkoper goed is. :grimacing:

Dit zijn beide platformen waar verkopers hun waar op zetten. Kijk naar feedback, mogelijkheden tot kopersbescherming als paypal en trusted checkout etc.

1 like

Dit zegt ook niet alles. Veel verkopers die echt totale troep verkopen hebben alsnog 100% feedback

Ik heb zelf geen ervaring met vintage horloges aankopen via deze kanalen (jij wel volgens mij :slight_smile:). Maar als je naar partijen zoekt die nieuwe horloges aanbieden helpt feedback wel aardig lijkt me (dan klopt het horloge sowieso, dan moet alleen het horloge nog bij de verkoper kunnen kloppen).

Kies verkopers op chrono met thrusted :slightly_smiling_face: checkout en grote aantallen verkochte horloges en zeer veel goede beoordelingen!
Buy the seller!

Doe verder uitgebreid research naar de verkoper op andere horloge fora omtrent problemen, conflicten en feedback.

Betaal altijd met je creditcard voor extra verzekering.

Of met PayPal voor gratis retourneren in Europa, koppel je creditcard aan je PayPal account

2 likes