Kopen op ebay in de VS met Global Shipping Program - probleem

Ik zag op ebay in de US een horloge waar ik op wil bieden, maar als ik een bod probeer te plaatsen krijg ik de volgende melding:
“We are sorry but the item you selected may not be purchased due to Seller shipping restrictions, country specific import/export or other relevant restrictions”

Het horloge is aangeboden met het Global Shipping Program en wordt volgens de verzendopties gewoon naar Nederland verzonden. Ik heb al contact opgenomen met de verkoper maar die heeft geen bijzondere restricties aangezet.

Ik heb dit al eens eerder gehad, ook met een horloge in de VS met global shipping program.

Heeft iemand een idee welke restrictie hiervoor kan zorgen? Ik heb al wat zitten googelen, maar ik heb het nog niet kunnen vinden.

Vind het wel mateloos irritant, heb je net na veel wikken en wegen besloten om een bod uit te gaan brengen, krijg je deze domper. :grimacing:

Heb het ook al gehad. Vragen of hij specifiek een regeling voor NL kan ingeven. Dat klote GSP met de dief van een Pittney-Bowes heeft me al gigantisch veel gekost.

1 like

Zonder GSP bedoel je? Of met GSP en dan specifiek voor Nederland?

Gewoon indd Nederland via GSP laten aangeven.

Ok, ik zal eens kijken of hij daarvoor te porren is. :sunglasses:

Het heeft gewerkt, hij heeft de aanbieding veranderd naar regular shipping en dat loste het probleem op. :smile: