Kopen op Schiphol, of niet?

Scheelt in ieder geval 21% op de officiële verkoopprijs in N.L.
Keus is natuurlijk beperkt, maar Rolex en alles wat die winkel op de Dam verkoopt was mogelijk.
Bij een vlucht binnen de E.U ook geen probleem met de douane.
Klopt dit?

Hendrik

Geloof het niet…

En je hebt het altijd nog zelf in de hand, door welke uitgang je naar buiten gaat :slight_smile:

Maar normaal gesproken kom je zonder problemen door de douane. Meestal zijn ze alert als een vliegtuigen landen uit Turkije of Thailand of zo

Bij Gassan Schiphol krijg je binnen de EU de btw gewoon als korting op de verkoopprijs, dus de btw is betaald en je krijgt geen problemen bij de douane

Dit klopt idd. Hebben ze iets wat jij wil. En is het een model dat een snelle omzet heeft. Bijvoorbeeld een RLX sub of DSSD. En ben je op zoek naar nieuw. Dan ga je het niet veel goedkoper vinden.

Je kan gassan ook een email sturen of ze het horloge hebben wat jij wilt hebben. Heb ik ook wel is gedaan, leggen ze hem gewoon apart: info@gassanschiphol.nl

Soms liggen er ook horloges met nog korting, en dan ben je echt goedkoop uit. Overigens laatst geen horloge maar een Steiner kijker gekocht, ex display, met,korting en geen btw voor 1/3 van de normale prijs.

-ej- Schreef:

Ik was er dus ook van het weekend en zag de
prijzen. Scheelt op een PO 8500 toch een 1000
euro. Nog steeds iets duurder dan grijs maar
goed.
Kun je ook een ticket kopen van een paar tientjes.
Het horloge kopen, de trap naar beneden nemen en
melden dat je toch niet gaat vliegen?

Laatst iemand gesproken die daar werkt, die gaf aan dat je een boete kon krijgen als je gepakt wordt wanneer je niet kunt bewijzen dat je hebt gevlogen. Ook al is het verkocht alszijnde met korting ipv zonder btw. Kans dat je gepakt wordt is overigens wel nagenoeg nihil. Geen idee of het waar is wat hij me vertelde.

-ej- Schreef:

Ik was er dus ook van het weekend en zag de
prijzen. Scheelt op een PO 8500 toch een 1000
euro. Nog steeds iets duurder dan grijs maar
goed.
Kun je ook een ticket kopen van een paar tientjes.
Het horloge kopen, de trap naar beneden nemen en
melden dat je toch niet gaat vliegen?

Bedankt voor de tip!

p.s. wat is “grijs”?

Denk dat hij daarmee de handelaren bedoelt die overstock kopen van de officiele dealers en met een goede korting door verkopen. Vaak verkopen de officiele dealers aan deze grijze handelaren omdat ze hun afname quota moeten halen om dealer van het merk te blijven.

Het lijkt de autohandel wel!