Kopen via ebay?

Ik vond de volgende aanbieding op ebay Duitsland. Wat denken jullie?
http://www.ebay.de/itm/Watch-TISSOT-COUTURIER-CHRONOGRAPH-T035-617-16-031-00-/220919588589?pt=UK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL&hash=item336fd566ed

Groetjes Peter

Als alles klopt is dit goedkoop. Bij juwelier Van Baal vind je ze op zijn site voor heel wat meer.

Is inderdaad erg goedkoop.

Hij heeft 100% positive feedback op eBay, maar zie wel dat bijna al zijn feedback betrekking heeft op aankopen van hem, en slechts enkele op verkopen. Ook die zijn echter positief. Ik zou het persoonlijk wel aandurven met hem.

Ja, en met Paypal sta je sterk, zeker als blijkt dat het een nepper is.

Bedankt. Zit er serieus over te twijfelen. Mocht ik besluiten tot aankoop, kan het horloge dan na ontvangst bij een juwelier gecheckt worden op echtheid? En hoe werkt die bescherming dan precies?

Ik heb op een enkele kleine aankoop na nooit iets via ebay gekocht. Ben wel enigszins huiverig.

Hij verkocht ze tot voor kort voor 150 GBP zie ik, dat is pas echt goedkoop.

Ja, je kunt naar een Tissot dealer gaan, eerst even bellen en vragen of het uitkomt. Mocht hij nep zijn, dan een claim indienen bij paypal. Dan mag je hem vernietigen en een foto doorsturen en krijg je je geld terug.

Ik vraag me wel af hoe iemand een origineel horloge voor zo’n laag bedrag kan aanbieden (even vanuit gaand dat het echt is). Van de vrachtwagen gevallen wellicht.

faillissementsopkoop. door de crisis zijn er her en der wat juweliers omgevallen. Maar goed, dat is allemaal giswerk, je kunt het de verkoper ook vragen.

Gezien zijn aankoopgeschiedenis blijkbaar een handelaar in camera grips, zal toevallig ook ergens een partijtje Tissot’s zijn tegengekomen.

Let wel op dat het gros van zijn feedback maar van een paar aanbieders komt.

Ik denk dat het wel snor zit.
Ik zit vaak op fakesites te kijken omdat ik de ontwikkeling op fakegebied ook interessant vindt.
Nu niet meteen mij het land uitgooien want kopen doe ik ze niet.
Ik heb al heel wat faketissots op die sites gezien maar nooit deze.
Dat komt door de leren band aansluiting ,mooi tegen de kast wat ik nog niet bij fakes heb gezien.
En met paypal achter de hand zou ik het wel aandurven.

groetjes Lenno

Heb afgelopen week twee horloges via eBay gekocht, eentje die een adviesprijs had van 995 euro, kocht ik daar voor 199 euro. En eentje die hier in nederland in de etalage ligt voor 1650 kocht ik voor 711 euro.

Durf voor 99,99% zeker te zeggen dat ze echt zijn. Dus het kan lucratief zijn, aankoop via eBay. Maar controleer wel de trackstatus van de aanbieder. Die van mij had al 6650 keer feedback en slechts een gevalletje negatief commentaar.
Zie http://www.ebay.nl/sch/new-yorkerin/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=25&_trksid=p3984

Wat een koopjes! Ik kan me de twijfel goed voorstellen.

Ik moest me echt even inhouden… het is geen automaat, het is geen mechanisch horloge! Niet kopen!! Niet laten verleiden!!! Gauw een koude douche!!! X(

De automaat van datzelfde model is anders wel een stuk minder mooi :wink:

Is een aardige chronograaf maar kan je elders kopen voor rond de 250 euro.
Gelet op de controle van ebay en paypal lijkt het mij erg vreemd om je aan zo n klein schalige oplichting jezelf bezig te houden.
Goed opletten is de remedie maar ik zeg…Doen.