Kopen via internet

Ik ben van plan om een Omega Seamaster te kopen via internet, via de site Depot4watches.com. Ik ben alleen huiverig of dit wel een legitiem bedrijf is.
Heeft iemand ervaring met deze website?

Ik ken het niet maar vertrouw het voor geen cent. Ten eerste omdat de naam van de site niet overeenkomt met de site zelf. En als je de kop van je “bestsellers” zo plaatst:

Ik zou er niet kopen.

“If it’s too good to be true, it probably is…”

Ik kan die site niet eens vinden.

Erg vaaaag

Ik zou zowiezo niet snel erg dure horloges via interniks kopen, je moet ze toch voelen en omgehad hebben.

Ik ben ook al eens voor een ruime 160 euri genept via interniks, dus wees extra voorzichtig.

Ik zou het ook niet vertrouwen. De stek wordt gehuisvest op het Inktomi/Yahoo netblock, en dat heeft bepaald niet een al te beste reputatie w.b.t. dubieuze webstekken. Maar ik moet zeggen dat ik zo snel niets vind wat er op zou kunnen duiden dat het fraudeurs zijn.

Ik sluit me aan bij de twijfelaars. De prijzen zijn niet realistisch, zelf niet voor een internet “juwelier” in het grijze circuit. Grote kans dat dit oplichters zijn…!

hallo,

ik zou zelf nooit een duur horloge via internet kopen. Een horloge kopen is niet hetzelfde als een cdtje bestellen bij Bol.com ofzo. Rolex, Omega, Breitling en Panerai’s worden tegenwoordig het meest nagemaakt. Een foto op internet zegt nog niets over de echtheid van het horloge. Ik zou gewoon bij een juwelier het horloge kopen, want je wilt toch eerst voelen hoe het is om het horloge om je pols te hebben en je krijgt de zekerheid dat het om een echt exemplaar gaat.

Succes!

hmm ja die prijzen zijn allemaal wel zo erg goedkoop dat kan gewoon niet kloppen

voor zo’n A Lange platinum betaal je online al snel 30/35.000 euro
en daar 15.000
Nou dat kan dus nooit aangezien ze er in de winkel al snel 40/45.000 voor vragen

Hartelijk dank iedereen voor de adviezen. Ik heb inmiddels mijn order gecancelled. Ik kon ook niet met Creditcard betalen, dus dat was ook al vreemd.

Zijn er nog adviezen waar een Omega Seamaster goedkoop via een echte juwelier te koop is. Steiner in Maastricht bied hem aan voor € 1330,- (automaat), goede prijs.

http://www.sayin-watches.com/home.php?markid=14&adminid=&sprache=2&seite=2
Je leest overal dat sayin een hele goede en zeer betrouwbare is…