Ik heb een gloednieuwe S8 Etsch liggen nog in de stickers… ketschs & releeze te ruilen voor een mooi klokje
Nee op de telefoon(geen Ifeun!)
Moet wel een heel mooi klokje zijn dan…Op mijn 7 edge heb ik de bekende ‘roze streep’ nog zitten…moet hem nog steeds opsturen maar geen zin in dat gedoe(en mis ik teveel op HF😂)
En is dat alleen met pb’s, of heb je hetzelfde probleem als je tekst van een openbaar forumbericht probeert te selecteren?
En op andere websites werkt het wel?
Sorry daar zijn andere HF’ers (lees zelfs Elite) meer mee bekend…
Hahaha😂
Nee dit heb ik dan weer…
Nu net gekopieerd vanuit mijn browser en dat gaat zonder problemen…
Dit lukt wel maar tekst selecteren dat lukt dan niet😕
Je bedoelt die grapjurken op het forum? Ik kan er wel eens om lachen hoor, maakt het wel leuker…anders word HF net een stoffig boek waar je doorheen moet…als je begrijpt wat ik bedoel(saai)
Raarrrr probleem
Jip🖒😁
Probeer eens de citeer bij selecteren optie uit te zetten in je foruminstellingen. (Of juist aan te zetten als dat uit staat)
Enne, roze streep?!
Potverdikke…daar zat ik net te kijken🤔 en die stond aangevinkt…uitgezet en voila🖒😁
Yes:blush: net je text gekopieerd en bedankt man!!
Probeer eens de citeer bij selecteren optie uit te zetten in je foruminstellingen. (Of juist aan te zetten als dat uit staat)
Yes…rek.nr in PB ook geprobeerd en alles lukt nu weer…te gek🖒😁
Misschien voor jou ook een optie…bij mij werkt het weer🖒😊
Roze streep…check het linkje🖒☺
Ik zal je m’n rekeningnummer even sturen
Ja…Hahaha😂…die van mij is weer leeg, monster gekocht net…🖒☺
Zal niet de eerste keer zijn dat ik er een ban voor heb gehad!
Mijn beste,
Idem dito!!
Zeer herkenbaar!!
(Android 7.0)
Orologio Signaturis Temporis.