Kopiëren en plakken in PB's

Weet iemand of dat nog kan? Doe bijna alles op mijn telefoon en in het begin op HF ging dit makkelijk. Bijvoorbeeld een rek.nr kopieren en plakken in mijn bank app…Nu lukt dat niet meer…waar kan dat aan liggen?

1 like

Ik heb er ook problemen mee. Heel irritant.

1 like

Ja het ging eerst zo makkelijk en nu moet ik 10x kijken of het rek.nr bv wel goed is😕

Heeft mij nog nooit gefaald :+1:

5 likes

Yep, klein foutje in de software in de huidige forumversie. Zal bij een update wel weer opgelost worden. Op je notebook in de browser geen problemen. Stuur het geld maar naar mijn rekening regel ik het verder wel :innocent:

3 likes

Milieuvervuiling​:joy::joy::joy:

Maar werkt wel🖒☺

🖒🖒🖒:joy::joy::joy::joy:

Maar bedankt voor de info🖒…weet ik i.i.g dat het niet een instelling in mijn telefoon is…

1 like

Hahaha…
Ik schrijf ook op de achter kant van het blaadje en ik heb hier
een aparte papierbak, deze gaat eens in de zoveel tijd naar de
gemeentelijke papiercontainer waarna het oud papier weer naar
…tja, wat ze er dan mee doen durf ik niet te zeggen :grin:

1 like

Nope, ligt niet aan jouw, “blame it on the elite” :smirk:

2 likes

Weet ik ook niet…wel dat ze dat in veel bedrijven zeggen dat het goed is voor het milieu maar denk dat het ook veel doekoe scheelt😁…dubbele winst🖒

1 like

Ik heb geen Ifeun!! :joy::joy::joy:

Hoe doen ze dat nu steeds? Berichtjes van anderen veranderen?Soms wel hilarisch😁

1 like

He wat? Dat mag toch helemaal niet??? Foei! :sunglasses:

1 like

Jaja…🖒😁

1 like

Kun je precies beschrijven wanneer dit zich voordoet?

Je bedoelt dat je een rekeningnummer (of wat dan ook?) in een door jou ontvangen pb niet meer kunt selecteren en vervolgens kopiëren?

Dit werkt bij mij wel gewoon goed (op iphone met iOS10 (!))

1 like

Oh bij mij niet meer…heb de 7 edge met android 8(volgens mij) …eh fuck​:thinking:…is het misschien gebeurt na die update naar 8​:confused::thinking:

Precies wat je zegt bedoel ik… kopiëren lukt niet meer…

Oei, support daarop is verlopen in 2013… tijd voor iets nieuws Slinnie :kissing_smiling_eyes:

1 like

Misschien kan je de geselecteerde tekst eerst naar je ‘kladblok’ kopiëren
en van daar uit plakken naar je banksite.

2 likes

Hahaha😂…zal wel gaan he…zo 2013🤣

1 like

Daar zit het probleem…ik kan de tekst al niet selecteren…

2 likes

Aha, hier overigens geen problemen mee op laptop.

1 like