Koppie

Een hele mooie Sarb017 mogen overnemen van @Koppie.

Snelle levering en product zoals omschreven. Aanrader dus. @Koppie bedankt!

1 like

Zojuist een horloge verkocht aan Anno. Snel, vriendelijk, smooth negotiater, kortom een plezierige deal.
Dankjewel @Koppie en veel plezier met de Poljot!

1 like

Een bliksemsnelle deal gemaakt met Anno. Binnen 48 uur betaald, verstuurd door mij en ontvangen door Anno @Koppie in het Noorden. Een customer journey waar menig webwinkel jaloers op mag zijn. Fijn zaken doen zo, top HF-er, kortom een aanrader!

1 like

Bandje overgenomen van anno. Prima transactie. Bandje voldoet aan beschrijving en levering was zeer snel. Dank @Koppie voor het zaken doen!

1 like

Leuke, snelle en makkelijke deal gedaan met Anno @Koppie…voor herhaling vatbaar!

1 like

Heb een horloge aan @Koppie verkocht.
Prima deal en snel en net contact.
Het geld werd direct overgemaakt nadat de deal was beklonken.
Als je een snelle vlotte deal wil moet je bij Koppie zijn :+1:t3:

1 like

Snelle en mooie ruil gedaan met Anno, perfect verlopen weer. Toppie Koppie :ok_hand:

1 like

Zojuist de Poljot van @Koppie kunnen overnemen die ik recent achter mijn net had zien gaan. Snelle service en communicatie, heel prettig.
Kreeg er prompt nog een 2e band bij cadeau!

Mijn tweede aankoop hier op het forum, een derde zal vast ook nog wel komen.

Anno, bedankt!!

1 like

Net een steinhart pepsi overgenomen van @koppie
Goeie en snelle communicatie…vlotte overdracht,horloge zoals omschreven!
Aanrader!

1 like

Vandaag de Traska van @Koppie overgenomen. Fijn contact, alles zeer vlot beklonken.

Ook voor mij mijn 2e aankoop op dit forum en wederom goed bevallen.

1 like

@koppie zocht een Poljot en ik bleek de mijne niet te dragen. Dat leverde sowieso prettig contact op en een al even prettige deal. Beslist een aanrader.

1 like

En ook van mij alleen maar positief nieuws. Snel vriendelijk en correct.

1 like

Horloge overgenomen van @Koppie. Het heeft geleidt tot leuke gesprekken en een aangename ervaring.

Aanrader :+1:

1 like

Heel mooi horloge overgenomen van @Koppie. Ontzettend snelle communicatie (te snel voor mij, haha!) en zeer prettige afhandeling. Alles was met zorg ingepakt en horloge was precies zoals beschreven. Aanrader dus!

1 like

Drie horloges van @Koppie overgenomen. Prettige communicatie en snelle bombproof verzending. Aanrader om zaken meer te doen. :+1:

1 like

Tweede deal met Anno @Koppie is ook weer volledig naar wens en bliksemsnel verlopen, aanrader!!!

1 like

Horloge overgenomen van @Koppie deze week. Prima geregeld :ok_hand:

1 like

Mooie Oris overgenomen van Anno. Was een prettige aankoop ervaring! Goede prijsstelling, vlotte en prettige communicatie met snelle verzending. Kortom een goede ervaring en aanrader!

1 like

Stowa Flieger gepackt van @Koppie. Prachtig horloge! Topverkoper!

1 like

@koppie kocht mijn blauwe sunburst Amphibia Scuba Dude! Fijne, vlotte transactie, aanrader!

1 like