Kort kennismaken

Hallo liefhebbers, volgde topics al enige tijd. Toch maar een account aangemaakt. Leuk dat ik nu connected ben. Hartelijke groet Alex.

24 likes

Welkom. Alex.

Veel plezier hier.

Welkom op het forum Alex. :+1:

Welkom op HF Alex. Korte introductie inderdaad. Kun je iets meer vertellen over je persoonlijke horloge reis en de stand van je collectie?

Welkom op HF Alex en veel plezier hier gewenst!

Welkom bij je nieuwe verslaving, een foto van je horloge of horloges word gewaardeerd.

Hallo. Welkom.

Welkom, Alex! Je begrijp natuurlijk dat we nieuwsgierig zijn naar horloges die je hebt en/of in welke richting je kijkt en denkt voor uitbreiding/verandering. Veel plezier hier!

Welkom op het forum Alex :smiley:……. :point_up_2: :point_up_2:

Welkom!

5 likes

Welkom :partying_face:

Welkom Alex emot-tiphat stay connected.

Welkom. Veel plezier op het forum.

Welkom Alex!

Welkom bij de club Alex.

Dag HF liefhebbers. Alvast een korte intro. Zal binnenkort wat posten over mijn horloge avonturen :wink:🫡. Het startte ergens toen ik 12 was in 1976 alweer oftewel een paar jaartjes geleden. Volgens mij met een Timex. Ga eerst een ‘episoden grafiek’ maken wanneer ik wat heb aangekocht. De laatste aanwinsten alweer een jaar of 3/4 terug. Omega Seamaster XXL handwindcen een Maurice Lacroix duikertje. In 2015 een pragmatisch klokje. Een mudmaster met hoogtemeter, kompas enzo. Mooi combi :sweat_smile:met de pittige levensvraagstukken waar uk mee speelde en uiterst behulpzaam instrument tijdens mijn zeer lange bergwandeling naar Santiago de Compostela :sunrise_over_mountains:. 2011 een mooie Seiko kinetic. Enne nog een Oris big crown special edition vanwege het Hunter team vd :switzerland:Zwiterse luchtmacht met een heuse splitpen vd ejectionseat ban een dergelijke oldschool straaljager (NL KL ook mee gevlogen). Ik ben wat aan oriënteren voor wijziging van mijn collectie. Oude liefdes zijn van roestvrij staal maar tis tijd en vooral verlangen naar een paar klokken vanuit ik noem het maar vintage achtige gevoelens hahahaha. Voor nu wens ik jullie allen vandaag mooie tijd. Benut hem wijs en geniet vh leven. Hartelijke groet Alex.

8 likes

Welkom bij de club Alex.

Alex, welkom op HF!

Welkom Alex op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink: