Kort voorstellen - lucky58

Een tijdje terug schreef ik mij in op dit forum. Na wat inlezen is de tijd rijp om mij kort voor stellen:
Luc uit Leuven, België en op leeftijd - 61j, altijd al interesse in horloges gehad, maar de laatste tijd werd dit weer aangewakkerd bij de aankoop van een Tissot 1853 Le Locle Powermatic 80.
'k Heb altijd een Omega uurwerk gewild, doch nam of de tijd niet of gaf er geen geld aan uit wegens andere prioriteiten.
Op een gegeven moment een vintage Sekonda uurwerkje gekocht en nadien vlug en impulsief , zonder enige kennis impulsief een omega geneve op chrono24 aangeschaft. Achteraf bleek deze een samengestelde horloge met originele onderdelen van verschillende modellen.
Geen 2 keer, dus vandaar lid van horlogeforum.nl en véél inlezen.
Il wil mij namelijk een Omega seamaster 2254 aanschaffen en deze keer de tijd nemen een goed, net en betaalbare seamaster te kopen.
Tot zover mijn korte kennismaking met jullie leden …

De omega

Het russich modelletje
sekonda

mvg, Luc

23 likes

Welkom :+1:

Dank,

Leuven is een kleine, mooie (studenten)stad met de grootste biertoog in België, de oude markt.

gr, Luc

2 likes

Welkom!

Welkom op het Horloge Forum, Leuven schijnt interessant te zijn, een goede vriend van mij heeft daar jarenlang les (:notes:) op een bekende school gegeven. Omega is mijn favoriete merk! Wens je een plezierige en leerzame tijd op het forum!

Ω

1 like

Ik heb in Leuven alles onder gekotst bij Het Kabinet! Mooie avond was dat.

Welkom op het forum!

3 likes

Welkom Luc!

Aha, mijn dochter woont ook in Wilsele.
Inderdaad een hele trip… misshien kun je een Omega seamaster prof 2254.50.00 op de kop tikken uit NDL en dan meenbrengen per trein … :blush:

2 likes

Van harte welkom :clap:

Welkom Luc en succes met je zoektocht.

1 like

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

Welkom, Luc.

Welkom lucky op het hf

Welkom, Luc en veel plezier op ons forum.

Beste Luc,
welkom op HF!

Welkom op dit mooie forum

Welkom

Haha, nu pas gezien !
Tof ! Wéér een Belg :+1:
Ik ben ook uit de buurt van Leuven !!!
Is en blijft toch een toffe stad hé. Niet té groot en toch gezellig.
Welkom en nog veel plezier gewenst op dit leuke forum.

2 likes

@Marc_B1 we zien elkaar voorzeker nog :sunny: