Kort voorstellen

Hallo beste mede-horlogeliefhebbers,

Aangezien ik inmiddels al een tijdje op het forum speur vind ik het nou inmiddels tijd om mij even kort voor te stellen. Zoals mijn nickname doet vermoeden heet ik Floris, ben 24 jaar, werk in de sales, ben student en woon in het mooie Groningen.

Sinds afgelopen jaar ben ik veel aan het kijken naar horloges en zodoende ben ik dan ook op dit forum terechtgekomen. Op dit moment heb ik een heel bescheiden collectie met een Casio F91 en een Tayroc horloge.

Na heel wat horloges bekeken en gepast te hebben, op zowel dit forum als bij verschillende juweliers, heb ik op het moment één specifiek horloge op het oog, namelijk de: Oris Aquis en dan met name de Clipperton uitvoering. Deze heb ik om gehad bij de juwelier en eigenlijk was het voor mij liefde op het eerste gezicht, voornamelijk door de fantastische wijzerplaat.

Fotootje, aangezien ik inmiddels weet dat jullie daar dol op zijn.

Ben erg benieuwd wat jullie van dit horloge vinden en/of jullie andere horloges zouden prefereren boven deze. Foto’s waarin het horloge wordt gedragen, zijn uiteraard ook zeer welkom.

Groeten, Floris.

22 likes

Welkom Floris en schitterend horloge heb je op het oog!

1 like

Goeie keus van zowel horloge als woonplaats.

Floris, welkom op HF!

WELKOM floris

Welkom!
Zet die bezel wel ff recht als je m hebt gekocht!

1 like

Welkom!

Mijn beste,

Floris, van harte welkom binnen de contouren van dit enthousiaste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

En draai de kroon ff vast :stuck_out_tongue_winking_eye:

Welkom Flo!

Welkom :grin:

Welkom!

Welkom hier!

9100ceb46a924583a104eb64ab39775258928351_hq

Hoi Floris, welkom hier :+1:

Welkom Floris, veel plezier!

Welkom, en wat een geweldig horloge.
Ik probeer het even omhangen bij de juwelier nog uit te stellen anders heb ik weer wat uit te leggen thuis :sunglasses:

Welkom👍

Welkom en een heel mooi horloge :ok_hand: Ga je geen spijt van krijgen :smile: Ook andere uitvoeringen van de Aquis gepast? Een paar weken geleden bijna de blauwe wijzerplaat variant (de niet clipperton) op rubber aangeschaft, maar is uiteindelijk deze geworden

2 likes

Welkom kerel :sunglasses:

Welkom Floris! Prachtige kleur, die wijzerplaat.