Korte introductie.... Ben nieuw hier

Hallo beste forumleden,

Ik ben nieuw hier. Via een vriend geattendeerd op dit prachtige forum.
Zal mij even voorstellen: mijn naam is Percy op het forum Mr104.
36 jaar oud en altijd al van horloges gehouden. Momenteel verzamel ik van alles wat ik mooi vind. De laatste tijd is mijn oog gevallen op de duikers van Seiko (monster) mijn droom klok is een vintage sub van Rolex uit het jaar 1979. Ooit komt ie er.

Maar voor nu hou ik het bij Breil en klokjes in de prijsklasse tussen de €100 en €400, en daar kun je best wat leuks vinden.

Nu heeft het virus mij geïnfecteerd en wil ik een aantal mooie duikers van Seiko monster te zien bemachtigen. En ik hoop natuurlijk via dit prachtige forum iets moois te scoren.
Dus mocht je een leuke duiker in de aanbieding hebben of weet je er een die ligt te verstoffen.

Zoiets zoek ik nu skx007 of een srp313 of iets anders in die range schroom niet en laat me weten wat je hebt.

Groeten Percy aka Mr104

Welkom op dit prachtige forum. Kijk is bij Ron van Monsterwachtes, via Google, en je zal een hoop mooie Seiko’s vinden. Vele op dit forum zijn je voorgegaan!

Welkom op het forum. En een prachtige droom. Wie weet komt het ervan.

Ja ik ben inmiddels ook bij de site van Rob terecht gekomen. Heb hem vandaag een mailtje gestuurd. Wacht nog op antwoord.

Maar wie weet heeft er iemand hier nog een pareltje liggen. Zo blijft het klokje binnen de familie. :wink:

Gewoon mijn doel voor ogen blijven houden en ja wie weet komt mijn droom uit. :smile:

Welkom :),

Hang hier en op Rolexforums.com lang rond en het komt sneller uit dan je denkt :wink:
Ik weet er alles van :smile:

Rolexforum ga ik ook eens bekijken. Bedankt voor de tip.

Welkom! monsters en rolex, helemaal goed!!

Welkom op dit bijzonder leuke forum. Je hebt de smaak al goed te pakken, kennelijk.

Veel plezier en hou ons op de hoogte van jouw horlogebelevenissen.

Hoi Percy, welkom en idd een sub uit je geboortejaar is iets geweldigs!
Ik ga enkele seiko duikers in de verkoop doen, je kunt me evt een pb’tje sturen.

Grtz. Erik

Het is wel Rob hoor! en die is op vakantie tot 13 augustus.
Welkom hier Percy!

Dacht het wel. :muscle:t4:

Ik ben besmet ja. Hahahah.

Nu moet ik thuis nog het ‘slechte’ nieuws verkopen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dacht het wel. :grin:

Ik zal je even een Pb sturen. Ben benieuwd wat je zoal in de aanbieding hebt.

Neen joh, het is Goed nieuws :sunglasses:. Als jij iedere dag met een glimlach van oor tot oor door het leven gaat omdat je zo’n leuke hobby hebt, heeft jouw directe omgeving daar alleen maar plezier van :stuck_out_tongue_closed_eyes:.
Je kunt wel doorschieten in je enthousiasme, maar dat kun je op het forum dan weer delen met gelijkgestemden die jou als geen ander begrijpen, als je begrijpt wat ik bedoel :wink:

We zijn hier allemaal lijp van horloges. Ik denk dat je hier binnen no-time bent ingeburgerd, als dat inmiddels al niet het geval is :smiley:

Veel plezier!!

Gr Ron

Hahaha. Heerlijk zo’n positieve insteek. Het glas is immers half vol… :wink:

1 like

Welkom!
:sparkle:

Bedankt buster!!

Welkom, en de 007 is zeker een leuk horloge.

Haha, iets te snel getypt. Excuses!