Korting (25%) bij "SandersOnlineTrading"

Voor de liefhebber, toevalligerwijs tegengekomen op Tweakers.net … heb zelf een leuke Pulsar voor dagelijks gebruik erbij gekocht.

[quote]25% korting op sieraden/ horloges bij SandersOnlineTrading met actiecode: PASEN

Vandaag en morgen geldig[/quote]

Vandaag en morgen = 1e en 2e Paasdag, website = SandersOnlineTrading
http://www.sandersonlinetrading.nl/
.

Bedankt, maar er zit niks voor mij tussen.

Heb er niks mee,en dan die van …voor prijzen .
Dan voel ik me bij voorbaat al (bij de neus)genomen.

Dat paars met roze, was een grote afknapper.

Ik vond er zelf ook redelijk wat ‘kermisspul’ (no offence) tussen zitten, maar een leuke Pulsar voor EUR 56,25 is altijd makkelijk voor tuin/autowassen/etc. …

Wat een ongelofelijk drukke toestand::o:S::o… Niet mijn site…

Eigen ervaring nog even posten…

Zoals eerder aangegeven een Pulsar en enkele andere kleine dingen besteld en betaald via PayPal. Na enkele dagen bericht dat de Pulsar niet meer leverbaar was, met de vraag of ik een ander model wilde hebben. Andere modellen spraken me niet aan, dus aangegeven dat ik een restitutie wilde hebben voor dit bedrag, maar de andere items wel wenste te ontvangen. Restitutie bleef uit, ook na 3 mailtjes van mijn kant. Na ruim 2 weken een geschil bij PayPal aangemaakt, binnen 48 uur reactie (hele bestelling bleek niet leverbaar) en geld terug ontvangen.

For your information.

Lekkere shop dan als de bestelling gewoon niet leverbaar blijkt (meerdere producten dus blijkbaar)…

Tsja … 25% korting is natuurlijk een leuke aanbieding, maar met deze ervaring zien ze mij in ieder geval niet meer.