Korting bij aankoop

Prachtig cadeau! Als je van de ‘nieuw’ voorwaarde wilt afstappen, staat er hier op het forum een mooie: TK Tudor black bay blue verkocht mag dicht

Ik heb geen banden met de verkoper. Denk in. Effe kijken wie het ook weer is.

[edit] Nee, geen banden :wink:

Bedankt! Vind persoonlijk de nieuwprijs tov een gebruikt exemplaar nog niet echt de moeite.

Voor die 300 euro lekker nieuw kopen idd.

Korting beding ik meestal.

Soms ook wel afdwingen mbv deze

“Hier met die korting en de pinbon wil ik ook mee.”
:wink:

Hiermee heb je altijd gelijk.

Elf.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Zolang je niets aanbetaalt moet dat niet uitmaken toch?

Alleen erg jammer als er binnen een maand niets geleverd is en je geen mooi cadeau hebt kunnen regelen. Of je moet dan voor de hoofdprijs bij een AD kopen

Gewoon in Duitsland bestellen, is ie binnen enkele dagen thuis. Ik bestelde op zaterdag bij Olfert, had 'm woensdag in huis. Met Trusted Checkout van chrono24, ideaal.

Inderdaad, zou eentje ergens op voorraad moeten zijn.

Bij Watch express hamburg (rolexforumsponsor) heeft er nu een liggen helemaal nieuw.

Toevallig een link?

Google eens… Kan niet mis…

http://www.watchexpress-hamburg.de/

Bedankt, dat is de link inderdaad.

Bedankt! Lijkt me toch wel wat.

Bij schaap en citroen prijs gevraagd en voor de nieuwe (mei,juni) betaal je 3450 euro.

Hoi Marcelleke, ik wist het dan wel. Waarom zou je 800,- meer betalen? http://www.watchexpress-hamburg.de/index.php/uhren-details/Tudor+Heritage+Black+Bay+Blue

Bij GK is de nieuwe BBB 2695,- is gewoon in Schiedam…
Effies geduld tot hij er is.

Ik zou de centen lekker in men zak houden.
En me niet pootje gelicht voelen.

Grtn Leen.

Die prijs van 3,5K is te veel van het goede. Dus die wordt het zeker niet.

Watchexpress heeft mijn voorkeur of een leuke (goedkopere) 2dehands :slight_smile:

Gisteren men broer horen zeggen dat hij aan het sparen is voor een oris aquis date met blauwe wijzerplaat… Hij zal de Tudor toch noet weigeren :smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes