Korting juwelier Kerstens Alexandrium Breitling

Mensen,

ik ben vandaag op het Alexandrium in Rotterdam bij Juwelier Ed Kerstens langsgeweest. Daar hebben ze nu een tijdelijke outlet met een aantal merken horloges waaronder een stuk of 15 Breitlings met korting.
Voor wat ik zo snel zag minimaal 30% korting.
Ik had een foto gemaakt, maar die heeft m’n telefoon helaas niet opgeslagen.

Weinig Rotterdammers hier zo te zien…

Zijn er wel hoor, maar heb pas een Superocean overgenomen. Geen Breitling voor mij meer dus…

Nop, alleen niet zo een Breitlingfan.

Jawel, maar we hebben allemaal al een Breitling :smiley:

Toevallig stond ik zondag voor diezelfde etalage.
Maar ja, net even boven het budget…

Om welke modellen gaat het, weet iemand dat misschien of weet iemand misschien in welke prijsrange ze liggen ongeveer? Hebben ze de Superocean Heritage?

Dacht wel dat ik die zag liggen…

Is dit juwelier Kerstens of Kestens?
Indien het laatste is deze makkelijk te benaderen via internet.
www.edkestensjuwelier.nl
Groet,
Jan

Kestens klopt, spelfoutje…

Ik ken de modellen niet, dus kan je niet zeggen welke er lagen.
Wat wel is blijven hangen is dat een een Breitling for Bentley lag.
En volgens mij begon het al in de prijsklasse 1300 euro.

Hmm, vreemd, hang net m’n telefoon aan de computer, blijkt de foto er toch op te staan.
Anyway, hierbij dus.
Niet alles staat erop zo te zien, maar is voor het idee.

cmejewellery Schreef:

Hmm, vreemd, hang net m’n telefoon aan de
computer, blijkt de foto er toch op te staan.
Anyway, hierbij dus.
Niet alles staat erop zo te zien, maar is voor het
idee.

http://i179.photobucket.com/albums/w311/cmejewelle
ry/21112010177.jpg

Ik snap het niet: als je dan al kiest voor een horloge i.p.v. een goeie 2e hands auto, koop dan een IWC. Niet deze kitsch :smiley:

Ik zeg niet dat het MIJN ding is, maar om zo’n merk gelijk af te kraken…

oei, meteen maar ff bijsturen…

Ik ben nieuw dus laat ik duidelijk zijn dat het grappig bedoeld was (zie de smiley). Ieder z’n ding, smaken verschillen. Ik weet zeker dat mijn favoriete horloges niet in de smaak zullen vallen bij sommige andere forumleden. Als iemand zich beledigd voelt, bij deze: niet de bedoeling.

O, het is absoluut kitsch op die foto. En dit zijn ook duidelijk de modellen die wat minder lekker lopen. Ik heb beroepshalve meer Breitlings van binnen gezien dan de meesten van jullie, en moet helaas dan wel weer toegeven dat het kwalitatief/degelijk wel weer OK is. (tu)

't Ziet er alleen meestal niet uit. En dat neem ik niet terug. :stuck_out_tongue: :wink:

Veel van de aangeboden modellen zijn gloednieuw. Zeer scherpe prijzen!!! Ik denk alleen dat het dealerschap op deze manier snel over zal zijn. Nu je kans grijpen dus

Ruud H. Schreef:

Veel van de aangeboden modellen zijn gloednieuw.
Zeer scherpe prijzen!!! Ik denk alleen dat het
dealerschap op deze manier snel over zal zijn. Nu
je kans grijpen dus

Ik denk (weet) dat het dealerschap al over is en dat dat de reden van deze opruiming is.

Ropa, kun jij misschien vertellen of alleen het dealerschap of dat de hele winkel stopt?

Dealerschap weet ik zeker, of de winkel stopt weet ik niet.
Winkel is van Ed Kerstens en zijn zoon heeft/had ook een winkel in Rotterdam in de K. Doormanstraat.
Deze winkel gaat sluiten of is al gesloten.
Ze hebben recent een kleinere “Trendshop” geopend op de Korte lijnbaan, dacht ik.
Echter lijkt dit vaak meer op een outletwinkel.
Ook zijn ze nog eigenaar van de Vendoux-shop in Rotterdam, als die nog bestaat…
En er is ook nog een link met horeca in Rotterdam.