Korting panarai

Wat is de gangbare korting die ik kan krijgen op een panarai horloge.

NIet veel ,misschien 5 procent maar kan ook goed helemaal niks zijn. Moeten vaak besteld worden en zijn niet op voorraad. Bij de grijze handelaren zoals steiner en sayinwatches is de korting misschien iets hoger, maar garantie van Panerai heb je niet

Dus niet verstandig bij de twee genoemde te kopen en ja 5 procent is ook niet veel.

Je mag me wel even mailen, kan denk ik wel iets voor je betekenen!

jorgentielemans@hotmail.com

kijk eens op www.paneraiforum.de, daar hebben ze een sales corner.

Tom Koerts Schreef:

maar garantie van Panerai
heb je niet

Tom

Het horloge is de handboei van de tijd

  • Radecki

Tom,

Je moet niet iets beweren wat niet waar is.

Had het ook niet echt over jou, weet dat je bij Steiner de “steiner garantie” hebt, maar geen officiele garantie.
Maar sorry voor als het verkeerd overkwam

Is okay Tom,

Ik wilde dit alleen maar even rechtzetten.
Wist niet dat het bij Steiner zo is.

Marley

Dat is weer een adres minder voor mij.Even bij sayin kijken danmaar.

Goede avond,

Ik reageren zeker niet vaak op dit forum. Ik lees hier liever dan dat ik schrijf. Mijn komplimenten trouwens voor deze liefhebbers plek, geweldig!

Echter als er, zoals ’ Marley’ net hierboven al eens heeft aangehaald, onwaarheden geschreven worden, wil ik dit rechtzetten. Vooral omdat ik het nu vaker gelezen heb op diverse forum’s en het ‘virtueel’ een verkeerd beeld schept over ons [ Steiner Maastricht ].

Buiten onze standaard Steiner Garantie van 2 jaar op al onze uurwerken ontvangt u altijd de standaard fabrieksgarantie!

Verbaast mij dat de winnaar van onze laatste Prijsvraag dat niet weet. Wat mij ook nog steeds blijft verbazen, is dat er erg veel geschreven en gesuggereerd wordt zonder dat men ‘de winkel’ ooit bezocht heeft. Daarom nodig ik ‘liefhebbers’ opnieuw graag uit om eens op bezoek te komen in het ‘verre zuiden’.

Groet Philipp

Dit is ook mijn eerste keer hier wilde alleen weten wat de gangbare korting op een panarai was omdat ik dat wel eens meer hoor op het internet.Ben er nog niet aan toe om iets uit de u.s te kopen geld overmaken en dan maar afwachten is niets voor mij.Koop liever face to face een horloge zal zeker een bezoek aan steiner brengen mits ze een panarai hebben die ik zou willen.En sayin site raadplegen.Zoals ik al zei is 5% korting op een nieuwe horloge is niet veel ben eerder een man die liever hoor de klok kost zeg 3400 en ik lever hem aan jou voor zo en zo prijs.

@Jorgen zal je eerdaags mailen

Hoe zit dat dan precies met die ‘internationale garanties’ van o.a. Omega en Panerai. Kun je dan overal terecht met je horloge of moet je, als je het horloge bij bijvoorbeeld Steiner hebt gekocht, toch altijd terug naar Steiner?

Ik denk dat het probleem niet de garantie is, als je een origineel garantiepasje hebt met de leverende Panerai-juwelier erop heb je gewoon garantie.
Het grootste probleem is dat de horloges die niet uit europa komen meestal niet officieel zijn ingevoerd en er dus eigenlijk 19% btw op verschuldigd is.
Mocht het zo zijn dat ze het horloge controleren moet je de btw nabetalen en waarschijnlijk een boete.

Vaak zijn die garantiekaarten blanco ingevuld. En de officiele garantie geldt alleen met een stempel van een officiele dealer.

Indien de kaart blanco is, is er geen garantie, Er moet altijd de naam van een officiele dealer op staan.

Vroeger was een blanco kaart geen probleem, tegenwoordig gaat niets meer zonder naam.

Marley

Hallo
Ben van plan een Panerai aan te schaffen Pam 183G Black Seal2004, 3100 euro is dat teveel?

John, voor een nieuw exemplaar is dat een nette prijs.

Adviesprijs was € 3400 in 2004. 2e hands zijn ze ook gewild.

3100/3200 euro is de gangbare prijs op het moment in europa.

Marley,
Als je bij jullie een Panerai koopt is dan het dealerkaart ingevuld en geldig?
groet,
John

Brian,
Bedankt voor je moeite kon niet eerder reageren!
John