Kost wat.. maar dan heb je ook wat. Of toch niet?

Iemand interesse voor een half miljoen?:joy:

5 likes

ik heb het geld er niet voor liggen, maar ik zou hem zo dragen als dat wel zo was. ik vind hem moddervet

3 likes

Hét ideale horloge voor Alice Cooper! :+1:

Voor de jongere HF-leden onder ons. Google hem (ja, hij is een man!) eens of beter nog: check 'm eens op YT of Spotify. Maakt(e) verrassend aardige muziek!

Voor de jongere én luie HF-leden :wink::
Alice Cooper - Wikipedia

6 likes

Vind hem net te dik voor mijn meisjespols, ik kijk nog even verder…

1 like

Bijna knap hoe lelijk…!

1 like

Tja… het is weer eens iets anders. Ziet er in ieder geval wel knap gemaakt uit en creatief bedacht. Dat kan ik op zich wel waarderen.

Mocht ik echter ooit in de gelegenheid zijn om een half miljoen aan een horloge uit te geven, zal dit hem niet worden…

1 like

Eventjes los van de prijs…

Ik vind het wel een unieke manier om de tijd aan te geven, maar ben bang dat het gimmick-gehalte erg hoog is en snel slijt… na een paar keer heb je het wel gezien. Er zitten wel heel veel mooie details in.

Nu prijsbesef weer aan: ik zou hem never nooit kopen.

1 like

Tsja, ieder z’n ding… heeft een hoog gimmick-gehalte als je het mij vraagt. Uitgesproken ontwerp waar je denk ik twee categorieën kan vallen: je houdt er van of je vindt het afschuwelijk.

Totale horror!

Dat zég ik!
image

3 likes

Polariserend is het zeker :joy: Maar dat zijn de tassen van het merk eigenlijk ook al:P

Haha nu ik die slangen zo zie begrijp ik de verwijzing helemaal!

1 like

Alice is een koning! Sinds 1975 samen met Sheryl en ze zijn nog steeds smoorverliefd op elkaar.

3 likes