Louis Vuitton meesterlijk of spuuglelijk (of beide)?

Vraag me af hoe dit nieuwe horloge van Louis Vuitton, de “Tambour Carpe Diem”, ontvangen wordt in een echte, serieuze :wink: horloge community. Meesterlijk briljant, monsterlijk duur (half miljoentje), spuuglelijk, retestoer, opperpatserig of, en dat is meteen mijn mening, alles van dit?! Je moet ook even het filmpje bekijken, toch wel indrukwekkend.

https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/magazine/articles/high-watchmaking

14 likes

Spuuglelijk !

6 likes

Van lelijkheid best interessant :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

@louis Vuitton wil wel opvallen natuurlijk, lukt dit keer zeker in negatieve zin.

De achterkant : ‘drunken skull’
:smiley:

Verder maar een lillek ding.

Yesterday’s news… :wink:
Kost wat… maar dan heb je ook wat. Of toch niet? - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

1 like

Niet, niemand die er aandacht aan besteedt

Fantastisch!

Inderdaad derde draadje hierover. Het maakt de tongen los, zullen we maar zeggen.

3 likes

Lijkt me een perfect horloge voor een gefortuneerde begrafenisondernemer.

3 likes

Vind het knap gemaakt maar zou het zelf nooit aanschaffen. Ben wel benieuwd hoe dit horloge er IRL uitziet.

Belachelijk duur, bijzonder lelijk :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Jullie hebben geen smaak! :innocent:

Monsieur Alphonse!
“Swiftly and with style!
afbeelding

On topic:

Kunstig gedaan maar wat bevestigd weer dat geld en smaak niet hand in hand hoeven te gaan!

2 likes

Het is een acquired taste, maar mocht ik 4 ton cocaïne verscheept en dat aan de wereld wil vertellen loop ik liever met dit gevaarte rond dan met die monstrositeiten van Jacob & Co.

3 likes

Meesterlelijk :roll_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Laat mij hierbuiten!:joy:

3 likes

Ik sla over…

Het filmpje is geweldig, het horloge niks voor mij.

‘Gefreak’