Spuuglelijk. Voor die prijs zelfs grotesk.
Maarja… ze zullen er vast een aantal verkopen
Die loopt vast ook heel mooi!:
Adjusted to six (6!) positions.
Net dat beetje extra aandacht! Ik hou ervan.
Ik houd wel van aparte horloges, maar dit gaat nergens over. Gelukkig verschillen smaken, maar totaal niet mijn ding.
Aan de 1 of andere rapper met teveel knaken😆
Minder saai dan een submariner.
Zeer sterk en tijdloos design. Hier ga je als liefhebber veel plezier aan beleven. Leuk detail dat de doodskop terugkomt aan de onderkant; de zichtbodem biedt een uniek kijkje op dit baanbrekende stukje uurwerktechniek.
Hij is meesterlijk spuuglelijk.
Vooral smakeloos.
Ach, met een voetbal salaris van rond de 5 ton per week kun je je af en toe wel een misser permiteren
Ach, als ik alles al zou hebben is het wel geinig voor erbij.
ik wil hem wel, ik denk dat ik de blits maak bij de motorclub
Dit soort walgelijke ontwerpen is net als het merk zelf slechts voor patsers m.i.
Er is niets moois aan en het merk moet het verkopen en een merk is maar een merk en verder niets waard.
Spuuglelijk maar toch ook wel meesterlijk. Hier zou ik liever een half miljoen op stuk slaan (indien ruimschoots voorradig natuurlijk) dan om het even welk ander protserig horloge wat nergens op slaat.
Net ook in een ander topic mn mening gegeven. Ik blijf het echt wel een kunstwerk vinden. De tijd aflezen is mogelijk maar duidelijk niet de hoofdzaak. Want ook dat is een spektakel van zo’n ~15 seconden waarbij de slang beweegt en de tijd aangeeft.
Volgens mij zelfs is het zelfs een werkende zandloper (net als bij de Konstantin Chaykin Carpe Diem).
Kunstwerk om je pols in plaats van een timekeeper.
Vast wel een speler uit de NBA die dit voor een weekendje Vegas om de pols wil hebben. Ben je toch helemaal gekleed naar de gelegenheid lijkt mij.
Meesterlijk lelijke spuug
Lamborghini Urus Mansory erbij, en hoppa, klaar!
ik vind hem ruig, snap alleen niet hoe je er de tijd op af leest
Gaan een beetje mee op de hype rondom rich kids horloges van bv. Richard Mille, Jacob & Co etc. Maar is een rechtstreekse fail.