Kostbare grap

Een paar dagen geleden heb ik een nieuwe kruisband in mijn knie laten zetten en is mijn meniscus weer aan elkaar gezet. Hoewel een beetje off-topic is er wel een verband (en niet alleen om mijn been). Tot nu heb ik elke dag een horloge gekocht en lig ik pas drie dagen op de bank met de laptop op schoot.
Over 28 dagen kan ik weer naar buiten om te lopen en evt auto proberen te rijden maar dan ben ik dus 28 nieuwe aanwinsten verder.
Score tot nu;
Oris Big Crown, Poljot Aeronavigator chrono en een TWS.
Ben benieuwd waar dit gaat eindigen…
Jur
ps, ik ga nu dus héél véél posten en reageren op berichten :slight_smile:

Veel beterschap gewenst en veel plezier met het uitgeven van je spaargeld!:smiley:

Hoi Jur,

Allereerst een voorspoedige revalidatie gewenst!

Zou je dit niet bij je zorgverzekering kunnen declareren, aangezien deze kosten voortvloeien uit de operatie? :smiley:

Ik hoop dat je wel foto’s kan maken als alles binnen komt stromen!

Groeten,

Martin

Uiteraard beterschap en niet elke dag een kopen in de prijsklasse Rolex etc.:smiley:

“Tijd is geld”, Jur!
En Tijd heb je nu even genoeg…
Beterschap!

Mijn beste,

Ten eerste wil ik je van harte beterschap wensen.

Voorts zou het logisch zijn dat ik je ook een spoedig herstel wens.
Maar ja, nu ik toch wel erg benieuwd ben naar die 28 horloges, denk ik dat ik je maar een:
’solide herstel wens’.
En de (horloge) tijd heelt dan maar alle wonden.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Dat is zeker een kostbare grap.

Allereerst een spoedig herstel toegewenst. Uit eigen ervaring weet ik dat je er met die 28 dagen niet bent, maar dat je ook nog enige revalidatie daarna nodig hebt.

Ik denk dus dat het meer dan 28 horloges gaan worden.

Aan de andere kant kun je zoals jezelf zegt lekker reageren op het Forum en dat is ook weer leuk. Je moet het positieve er maar van inzien.

Ik ben ook heel benieuwd naar de foto’s, tenminste als je die maken kan. Heb je al iets geregeld om de horloges in ontvangst te nemen als de postbode belt.

groet

Ed

Lacroix Schreef:

Heb je al iets geregeld om
de horloges in ontvangst te nemen als de postbode
belt.

Dat dacht ik ook net, wat frustrerend zou dat zijn als de postbode belt en je kunt de deur niet opendoen :smiley:

Van harte beterschap.Veel plezier met het jagen op nieuwe aanwinsten!

Vandaag dus gebeurd. Er werd twee keer gebeld toen mijn vrouw de kinderen uit school ging halen. 5 minuten weg en dan twee bezoekers!!! Superfrusterend kan ik je zeggen.
Gelukkig was de eerste de glazenwasser die geld wilde en de tweede beller was de postbode en had de Poljot afgegeven bij de buurvrouw. Die Poljot overigens heb ik niet meegerekend want die had ik vorige week al gekocht he? Dus die telt niet…
Jur
ps, nét een paar tubetjes Diamond-polish gekocht. Tel ik voor het gemak maar voor een horloge voor morgen.
$%#%$ wat is thuiszitten duur zeg!

Hallo Jur,

Van harte voorspoedig herstel en veel nieuwe mooie aankopen :).

Groet,
Alex

Pfff alweer een bericht van Jur? :stuck_out_tongue:

Beterschap, en ik weet wat het is, heb ook net een paar weken op de bank moeten blijven.

Hoi jur
ten eerste van harte beterschap, had ik de Oris toch kunnen langsbrengen, je had toch tijd genoeg;)
gr. john

Allereerst een snel herstel gewenst Jur !

In naam van je portemonnee zou ik zeggen: héééél lang uitslapen en… héél vroeg naar bed en tussendoor wat spannende boeken lezen… :wink: .

Als verzamelaar zeg ik: maar één per dag ??? Nee toch, er is zovéél meer te vinden…(:smiley:

Met Meevoeldende Groeten;

Chris.

Beterschap Jur! Ziek zijn is een dure grap,…voor iedereen:)

Beterschap!!

En inderdaad, informeer maar bij je verzekering, want de horloges… dat is gevolgschade :smiley:

Beterschap Jur, je brengt het wel erg leuk! :slight_smile:

Zelf heb ik een tijdje met mijn kniebanden gezeten door een ongelukje bij het voetbal, ik voetbal nog steeds fanatiek maar het is nooit echt “genezen”. Ik heb er echter geen horloge-kopende-dagen aan over gehouden, maar ik ben erg benieuwd naar jou nieuwe aanwinsten.

Jur,
Veel beterschap en succes bij het herstel. Wellicht dat je nog een echt juweeltje vindt… een patek voor een paar tientjes of iets dergelijks :wink:
Grt Ger

Zoveel hartverwarmende reacties had ik niet verwacht. Doet me erg goed en dank jullie wel!
Het is met 28 dagen inderdaad nog niet gedaan. In de revalidatie-brochure heb ik gelezen dat ik over 16 weken pas zonder krukken de trap afkan… 16 weken!!!
Enfin, ik kijk nu maar 4 weken vooruit en de gedachte aan 28 nieuwe aanwinsten houdt me op de been (leuke woordspeling).
Na elke week zal ik de nieuwe aanwinsten presenteren, helaas zonder eigen foto’s…
Jur

Je kniebanden… Oef, da’s niet niks! :frowning: Maar wel overkomelijk! :slight_smile:
Ik wens je alle sterkte ermee en hoop dat je snel weer als een jong veulen rond kunt dartelen! (tu)(tu)

Enne… doe je voorzichtig met je spaargeld? :wink: