Kosten omega seamaster

Klopt! Ik dacht eerst, van die kroon is niet origineel want hij heeft geen omega logo. Maar het is juist wel origineel maar anders dan de meeste Omega’s.

Even een bekentenis: toen ik het horloge thuis kreeg gestuurd (catawiki) bewoog bij het draaien van de kroon alleen de kleine wijzer.

Dat bleek -achteraf- normaal te zijn maar ik dacht dat ie stuk was; werd nijdig en heb toen die kroon stuk gemaakt voordat ik erachter kwam dat ik de binnenzijde (wie de fuck verzint dat zonder handleiding?) van de kroon moest induwen.

(ik vond het pas uit toen ik de handleiding had gedownload en NADAT ik het horloge had stukgemaakt)

Samengevat: ik ben een lul de behanger :expressionless: :blush: :sob:

1 like

Deze was 500 euro op marktplaats! Ja ja. Vrijwel nos. Fijn klokje, goed 600 kaliber. Deze soort Omega’s is relatief voordelig, en leuk te verzamelen.:wink:

Wat beurt betreft heb ik een Geneve met 600 kaliber grote beurt laten geven door Jan Ubels. Had ook water schade (het horloge) De beurt koste ca 175 euro meen ik.

2 likes

Fantastisch horloge !

1 like

Dank je! Ze vervelen nooit deze modellen. Je ziet ze nog wel eens op eBay.:blush: