Koud! Vakantiehorloge.......Noorwegen

:relaxed:

je was me net voor :slight_smile:

1 like

Ik heb een Traser H3, onverwoestbaar en zeer goed afleesbaar in het donker. Kleine beschadiging aan een lug en aan de binnenzijde van de band omdat mijn hond dacht dat het speelgoed was :grinning: Stuur maar een PB als je interesse hebt, mag voor een klein prijsje weg

Jas? Hoezo…

Kleding moet nog. Oa daarom geen duur horloge voor dit avontuur.,

Is ook nog maar een hersens scheet dit idee. Maar wel leuk!

misschien deze: crazy hours:

1 like

In ieder geval een met prachtige lume, staat leuk op de foto met het noorderlicht :wink:
Ben er vorige week nog geweest, iets zuidelijker in Bodo, maar mijn camera was te slecht om het noorderlicht fatsoenlijk erop te krijgen, helaas, vond het wel een kek idee.

Luminox Navy Seal met tritiumgas tubes :+1:

1 like

Dat wordt een mooi avontuur! Dat hebben wij ook gedaan - langlaufen/trektocht door Noorwegen. Prepare for something special want dat belooft een mooie reis te worden!

Je gaat op vakantie en neemt mee… De Tissot T-Touch natuurlijk. Altimeter, thermometer, kompas en nog veel meer handige tools die hier in NL vooral leuk zijn maar op een dergelijke reis een echte wannahave.

En je raadt het al: er staat er hier op HF eentje te koop. Uiteraard op oranje band zodat ze je in de Noorse sneeuw nog herkennen als Nederlander :wink: !

Welke (horloge)keuze je ook maakt, sowieso een mooie reis gewenst (en vergeet je thermo ondergoed niet :stuck_out_tongue_winking_eye: !)…

Cheers, Otto

De thermo gaan we niet vergeten! Kijk er erg naar uit. Gaat vast heel erg bijzonder worden ja.

Thanks alle voor de geweldige tips! Wat een mooi en leuk spul komt er voorbij. Ik twijfel en over denk gewoon vrolijk verder over wel/niet een Noorwegen vakantie horloge…

Klein thermometer sleutelhangertje kopen en aan de rits van je jas vastmaken. Stuk beter dan op een horloge

om het makkelijk terug te vinden als je het laat vallen in de sneeuw…

:slight_smile:

1 like

en was het gezellig bij oma? Welk horloge heb je voor gekozen uiteindelijk?