Krasjes in band

Hoi allemaal!

Ik heb wat lelijke kras/schaafplekken in de band van mijn horloge. Kan ik hier iets aan doen zonder gelijk te laten polijsten?

Alvast bedankt voor de tips :slight_smile:

Gepolijste links kun je met capecod doen … wel even de gesatineerde delen afplakken!

Helemaal wegkrijgen word denk ik wel lastig, maar geeft wel een goede verbetering (vind ik)

1 like

En als de krasjes weg zouden zijn, dan komen er vast weer nieuwe? Met alleen een Cape Cod doekje ga je dit niet wegpoetsen denk ik.

2 likes

CAPE COD POLIJSTDOEKJES of Peek

1 like

Of gewoon niets aan doen. En als je dat erg vindt voorzichtiger mee om gaan :rofl:. En als ook dat niet lukt wegleggen :joy:. Oftewel, ik zou me er niet druk om maken :wink:.

1 like

Ik ben geen expert en begrijp je wel dus als iemand zegt je dat met Capecod lichte krasjes kunt verwijderen dan is dat een mooie oplossing. Maar waarschijnlijk komen ze ook weer terug.

1 like

Lichte krasjes wel, maar als al een beetje dieper is dan lukt dat echt niet met die stinkdoekjes.

3 likes

Haha oke, nou we zien het wel. Anders pech gehad :+1:t3:

Dat is waar, maar vaak kun je ze wel een beetje ‘terugpoetsen’ naar een punt waarop ze minder opvallen. Ik denk dat het een kwestie van mening/smaak is of dat de moeite waard is.

2 likes

Voordeel is wel dat ik geen krasjes meer heb op mijn handen :joy:

3 likes

Voor kleine krasjes gebruik ik meestal deze blokjes. Van grof naar fijn en altijd een richting polijsten. Nadien met zo’n stinkdoekje :wink: en het zal er een stuk beter uitzien​:+1:

1 like

Autopolish voor lak krasjes werkt prima voor zowel glas als metalen.
Alleen oppassen met plastics en dun verguld spul.

1 like

Je kan met capcod maskeren, maar de lessen
Krassen blijven zitten. Ik kan die krassen er wel uit polijsten, mocht je het blijven zien.

2 likes