Krasjes uit glas halen

Goeiedag.

Men vriendin draagt een orient automaatje… zeer zeker een prestatie op zich maar door het bolle glaasje heeft ze natuurlijk al een paar krasjes op het glas… is er een manier om deze eruit te halen in plaats van een ander glaasje te steken?
Het zijn nogal oppervlakkige krasjes niks ernstig maar jet knaagt toch aan mij… (en dan net toen ik dit alles typ bots ik met men sarb035 tegen de tafel… een kleine swirl op de gepolijste bezel…) iemand daar ook een oplossing voor?

Mvg

No joke: tandpasta op een wattenstaafje en rustig over het glas wrijven. Werkt perfect bij oppervlakkige krasjes

1 like

Heb ik eens gedaan buj het plexi glaasje van men vostok maar ik vond dat de glans van het glas was door zo kleine miniscule krasjes erin… plus nu is het mineraal glas… niet te hard voor tandpasta?

Die Oriënt is volgens mij geen. Mineraal

Is zo een ding
http://www.creationwatches.com/products/orient-watches-252/orient-happy-stream-collection-blue-moon-open-heart-db0a006w-womens-watch-6483.html

Oeeh, Ik heb ook allerlei huishoudelijke testjes gedaan op mineraalglas. Met tandpasta en polywatch krijg je geen krassen weg op mineraalglas. Wel op plexiglas.

Denk dat de enige oplossing is om een nieuw glaasje te bestellen.

Het schijnt mineraalglas te zijn.

Ajaj en ze heeft hem een week… en iets tegen de swirl op men bezel? Lukt dat met die polywatch ?

Nee, bij mineraal glas is zonder speciale middelen niet mogelijk krassen te verwijderen.

Oplossing 1: glas vervangen (en gelijk voor saffierglas gaan :wink: )
Oplossing 2: mee leren leven :slight_smile:

:point_up:

En werkt er iets voor de swirl op een bezel?