Haha, zie je nog wel hoe laat het is?
Ongeveer
Ja je weet hoe ik roll. I live my life on the wild side. Danger is my middle name
RLC ben jij dat?
Ja, met zijn Rolex hop de Bush Bush in… kapmes mee en van alles wat hij vindt leven.
Wat een ongelofelijk mooi horloge blijft dat toch. Wow
Is dit van die Rambo snoekduik / val? Waarbij het de keuze was tussen het horloge of de gehele voorgevel van het aangezicht?
Deze heeft krassen op een bijzondere manier opgelopen…
Uit het foto topic:
Gelukkig niet mijn horloge. Man man man wat is daar mee gebeurd. Rillingen over je rug.
Dit is volgens mij photoshop denk ik
Daar zal zeker iets van bijgekomen zijn, maar welke kras juist weet ik niet! Ik was toen al zeker niet meer nuchter genoeg om daar over na te denken
Dit is gewoon van bijna twee jaar draagplezier zonder rekening te houden met wat er kan gebeuren. Dus het betere bureauwerk, uren in de keuken, tuinwerken, klussen, en dronken avonden
Denk ik ook. Die lugs zien er verdacht mooi uit.
Ik vind dit veel storender aan een Rolex
Het kroontje dat niet is uitgelijnd?
oh daar keek ik niet na. ik werk zelf ook met Photoshop etc. Dit ziet er niet realistisch uit voor gebroken glas hahaha.
De foto van @MdV76 daar in tegendeel ziet er wel echt uit
God nondeju wat zonde zeg. wat een klap heeft die gekregen. ookal was het maar 1,5 meter…
Niet bestand tegen een val van 1,5m op de plavuizen.
Plavuizen nog heel?
Ik denk dat het bij zo’n val nog maar net aankomt op waar het horloge juist een tik krijgt. Ik heb al redelijk wat geluk gehad
Ok… here goes… mijn Tudor Pelagos, intussen een dikke drie jaar in mijn bezit. Is het horloge met de meeste draagtijd… voor echte grove werken doe ik wel eens een Casio aan… maar meestal blijft deze rond de pols… en dat is er ook aan te zien. Het valt me doorgaans niet zo hard op, maar als je even de tijd neemt dan is het toch even schrikken.
Op de bezel en het crystal is er echter quasi niets van schade vast te stellen! De bracelet, case en clasp… tjahhhh