Krassen, krassen, krassen. Show hier je bekraste watch!

Yes.


Plexi Vostok

4 likes

Niet bestand tegen een val van 1,5m op de plavuizen.

8 likes

oh daar keek ik niet na. ik werk zelf ook met Photoshop etc. Dit ziet er niet realistisch uit voor gebroken glas hahaha.

1 like

De foto van @MdV76 daar in tegendeel ziet er wel echt uit :rofl:
God nondeju wat zonde zeg. wat een klap heeft die gekregen. ookal was het maar 1,5 meter…

1 like

Niet bestand tegen een val van 1,5m op de plavuizen.

Plavuizen nog heel?

2 likes

Ik denk dat het bij zo’n val nog maar net aankomt op waar het horloge juist een tik krijgt. Ik heb al redelijk wat geluk gehad :sweat_smile:

Ok… here goes… mijn Tudor Pelagos, intussen een dikke drie jaar in mijn bezit. Is het horloge met de meeste draagtijd… voor echte grove werken doe ik wel eens een Casio aan… maar meestal blijft deze rond de pols… en dat is er ook aan te zien. Het valt me doorgaans niet zo hard op, maar als je even de tijd neemt dan is het toch even schrikken.

Op de bezel en het crystal is er echter quasi niets van schade vast te stellen! De bracelet, case en clasp… tjahhhh

3 likes

Auw auw… de ExplorerII was toen in 2013 nog geen 48 uur oud, en toen De Klap. Als aandenken gekocht tijdens de tussenstop in Dubai, terugreis huwelijksreis uit Mauritius… ter vervanging van de trouwring die ik toch niet draag.
Status per heden :rofl:

  • Rolex na 3 mnd fully revised uit Zwitserland, loopt als een zonnetje
  • Huwelijk nog in stand
  • Huis verkocht ( vanwege kapotte plavuizen :partying_face: )
5 likes

Leuk toch! Bij mij dient de Explorer niet als alternatieve trouwring, maar was het een soort van verlovingscadeau. Ben er nog steeds zeer blij mee. De laatste die zou mogen vertrekken!

Holy moly wat balen kerel! :scream:
Hopelijk ben je goed verzekerd!

Getegimenteerd staal is niet perfect…(3 na 12).
Maar bij niet getegimenteerd staal zou dit horloge er echt geschaafd uitzien.

1 like

Hoe laat is het? :rofl:

1 like

Goed gebruikt door pro-diver-familielid…

3 likes

Titanium kan je een beetje netjes krijgen, zonder al te veel moeite. Ik heb het destijds gedaan met een schuursponsje (wist niet beter toen) maar nog beter als je het lichtjes behandeld met Garyflex. Nadat je dat hebt gedaan kan je zichtbaar ontstane schuurrichting netjes wegwerken met blauwe pennengum

4 likes

Dat heb je goed gedaan. Zie weer als nieuw uit! :+1:

1 like

Hahahahaha, kan me dit zo goed voorstellen… beetje zelfde modus als zoeken naar je sleutels terwijl je ze in je hand hebt… en inderdaad; horloges zijn om te dragen! (Maar om er nou 2 om te doen…? :wink:)

1 like

Wordt nu sinds twee jaar gedragen door mijn broertje

Je ziet de krassen alleen in bepaald licht, prachtig zo toch? :grin: