Kreta horloge??

Is je wijzerplaat nu al kapot :thinking: :joy: geintje, veel plezier met je aanwinst :+1: Heb je al een extra koffer geregeld voor alles wat je daar koopt? :wink:

1 like

Ik ben heel netjes geweest tijdens de vakantie, 1 horloge nou dat is toch voor mijn doen heel mooi. Maar ja, zondag he als we het HFLE gaan ophalen dan wil ik misschien nog wel 2-3 Squales erbij kopen. Moet ze natuurlijk wel eerst zien om de pols. 2 voor mij en 1 voor Assie, heb al e.e.a besproken met Roel :wink:
Alleen wel jammer dat hij geen nieuwe bezel in de Squale kan plaatsen en servicen, dat moet dus via Squale. Dat kleine krasje he, tja daar blijf ik dan naar kijken.
Na de zomer weer eens naar Tenerife, of ik mij daar kan inhouden is dan de vraag :wink:

1 like

Je motto :rofl:

1 like

Gefeliciteerd met deze bijzondere vakantie beater als NA :smile:

1 like

Hoi, nog even de vraag: zal die wijzerplaat dan toch van steen zijn, ben ik toch benieuwd naar? alvast bedankt :+1:

1 like

Dus niet he, dokter was bang dat de boel weer open zou scheuren. En de binnenkant zag er ook nog niet goed uit, moet eerst goed genezen voordat hij e.v.t de hechtingen aan de buitenkant eruit gaat halen. Baal als een stekker, zit me allemaal wel lekker mee. Slecht karma zullen we maar zeggen, gaat nog een paar weekjes duren verwacht hij. Dacht dat je niet zoveel zou zien aan de buitenkant, nou dat wordt dus toch een flink litteken, gaan ze mij zondag natuurlijk lekker mee pesten. Zet wel een masker op en op de sticker zet ik GUP :grin:

2 likes

Sterkte man , wel een leuk horloge die NA,

1 like

Maar dat staat er niet; er staat achterop “Made in Crete”.
Evengoed geen miskoop hoor :wink: :rofl:

1 like

Het lijkt op marmer en bij het datumvenster is de dikte te zien, een gewone wijzerplaat van metaal of plastic is niet zo dik.
Ik ken het horloge verder ook niet, dus pin mij er niet op vast :nerd_face:

1 like

In het vloerenbedrijf Crete SA :smiley:

1 like

Tja, of gewoon letterlijk vertaald “Gemaakt op Kreta”…

1 like

Prachtig Ferry, draag je het zondag ook😀?

1 like

Ja dat hoorde ik ook, maar ja ben een beetje woordblind. :wink: