Vakantie in Kreta, je kent het wel. Velen kopen een horloge ter herinnering van de geboortje van een kind, verjaardag of jubileum.
Ik heb een hele andere herinnering, komt omdat ik mijn neus in alles steek. Is het een topper, neh dat nou net niet. Wel met een miyota uurwerk erin (niet gecontroleerd!!!), leuk is wel de wijzerplaat en de band met houten tussenschakels. Had ik nog niet, dus toch een leuke aanvulling in de collectie .
Hou de specs simpel:
dial 43mm mineraal glas
Miyota quartz uurwerk, waar of niet waar, weet het niet?
Met datum
Band staal met hout
vlindersluiting
Belangrijkste is made in Creta, of dat ook waar is???
Maar de herinnering blijft
Dan maar wat foto’s gemaakt door huisfotograaf Assie, zeg maar wat je er van vindt. Niet te vinden op het net
Die van jou is wel te vinden op het net, waarom die van mij nou net niet. Ach die van mij is gewoon een vreemde eend in de bijt zullen we maar zeggen… Zelf denk ik dat ze die hebben laten maken in China en op de case back made in Creta hebben laten zetten, zal het wel nooit te weten komen want ik ga hem echt niet open maken
Kocht deze ook niet voor het mooie, moest iig made in Creta op staan .
Morgen gaan de hechtingen eruit, aan de buitenkant zie je niet zoveel. Maar de binnenkant is nog afwachten en daar zijn ze het langst mee bezig geweest. Kan nog niet normaal eten, dus zacht voedsel. Zal zondag toch wel weer kunnen hoop ik, want ja catering is aanwezig. Maar drinken kan ik nog als de beste
Zou mij niet verbazen als dit een reclamehorloge is van de firma Crete SA uit Cape Town (Zuid-Afrika), een firma voor stenen en houten vloeren (dat je terugziet in horlogeplaat en bandschakels)