Krijg je zomaar een Big Pilot cadeau in je "goodie bag"

Ja denk het ook , we waren bijna de enigen :joy:

1 like

Aah was jij er zo ƩƩn die in de laadbak van de vrachtwagen over het circuit werd heengereden voordat de race begon :grin::grin:

Het was een prachtig feest ! Erg mooi weekend.

Jij hebt de dag van je leven gehad en zo te lezen erg genoten en een leuke goodie bag gekregen :smiley: :ok_hand:. Nog een hand/tekening gekregen van Tom bij de buren of had hij daar geen tijd voor?

1 like

Helemaal van je padje :joy:

@TS mooi verhaal! Mooi om mee te maken. Beetje clickbait was het wel :joy::joy::joy:

3 likes

Tof verhaal zo. En ervaring natuurlijk

1 like

Wat een leuke ervaring en ook leuke goodiebag!

Ik werk toch best vaak op circuits tijdens de F1, maar op mijn accreditaties staat altijd everywhere except pit lane & paddock club.

Bedankt voor het verhaal! Het leest lekker wegšŸ‘ŒšŸ»

1 like

Sorry :wink:

Nee , ben niet zo’n handtekeningen jager, heb een hoop van heel dichtbij mogen meemaken , is meer waard dan een krabbel :wink:

2 likes

Nee, dat heb ik even overgeslagen, had wel in zo’n oude politie Porsche willen zitten trouwens

1 like

Heel leuk verhaal. Dank voor het delen. Begrijpelijk dat je ervan hebt genoten

1 like

Ik heb in 2015 de Pinksterraces mee mogen maken in de lounge als gast van Mercedes. Uiteraard niet zo’n groot evenement als een F1 GP maar ik kan me er een voorstelling bij maken. Gaaf!

1 like

Leuk verhaal! En toffe goodie…, maar wat is het? Een ovenhandschoen?

1 like

Was jij dan zo ƩƩn die vol afgunst/jaloezie stond te fluiten (zoals in het Dumpert filmpje)? :joy:

Wat een geweldige ervaring! :ok_hand:

2 likes

Jesus man, ik begon tijdens je relaas al ballen te voelen in den buik🤪
Wat super gaaf om mee te maken.
Ik ben destijds met de MM zowel in de Ferrari box geweest (pasta eten met de monteurs) alsook ernaast in de Ducati gp box met ff handjes schudden met bv Loris Capirossi​:crazy_face::hugs:
Dat zijn ervaringen waar je de rest van je leven op kunt teren😊

1 like

Haha nee absoluut niet :grinning: maar het was wel een grappig gezicht waar natuurlijk grapjes over gemaakt werden op de tribune.

Als ik de paddock op kon / rondje in de Bak mee kon oid is dat tijdens zo een circus natuurlijk best leuk en had ik dat zeker gedaan.

2 likes

Wel, het is denk ik de bedoeling om deze te ā€˜hanteren’ alvorens in de club het toilet te bezoeken…

1 like

die kan wel een service beurtje gebruiken! de wijzers staan stil

1 like

Prachtig verhaal, dacht eerst zou het waar zijn ?

1 like

Superervaring! En die handschoenen zijn top. Ben al even op zoek om zo’n setje te kunnen aanschaffen, maar kan ze nergens vinden vanuit officiĆ«le hoek.

Ze worden wel verkocht zag ik , maar zijn replica’s inderdaad(ze maken ook Ć lles na tegenwoordig…)

Kennelijk kan ik deze dus echt als ovenhandschoen gebruiken :wink:

Gaaf aandenken! Kregen alle aanwezigen een paar?