Ja denk het ook , we waren bijna de enigen
Aah was jij er zo ƩƩn die in de laadbak van de vrachtwagen over het circuit werd heengereden voordat de race begon
Het was een prachtig feest ! Erg mooi weekend.
Jij hebt de dag van je leven gehad en zo te lezen erg genoten en een leuke goodie bag gekregen
. Nog een hand/tekening gekregen van Tom bij de buren of had hij daar geen tijd voor?
Helemaal van je padje
@TS mooi verhaal! Mooi om mee te maken. Beetje clickbait was het wel
Tof verhaal zo. En ervaring natuurlijk
Wat een leuke ervaring en ook leuke goodiebag!
Ik werk toch best vaak op circuits tijdens de F1, maar op mijn accreditaties staat altijd everywhere except pit lane & paddock club.
Bedankt voor het verhaal! Het leest lekker wegšš»
Sorry
Nee , ben niet zoān handtekeningen jager, heb een hoop van heel dichtbij mogen meemaken , is meer waard dan een krabbel
Nee, dat heb ik even overgeslagen, had wel in zoān oude politie Porsche willen zitten trouwens
Heel leuk verhaal. Dank voor het delen. Begrijpelijk dat je ervan hebt genoten
Ik heb in 2015 de Pinksterraces mee mogen maken in de lounge als gast van Mercedes. Uiteraard niet zoān groot evenement als een F1 GP maar ik kan me er een voorstelling bij maken. Gaaf!
Leuk verhaal! En toffe goodieā¦, maar wat is het? Een ovenhandschoen?
Was jij dan zo ƩƩn die vol afgunst/jaloezie stond te fluiten (zoals in het Dumpert filmpje)?
Wat een geweldige ervaring!
Jesus man, ik begon tijdens je relaas al ballen te voelen in den buikš¤Ŗ
Wat super gaaf om mee te maken.
Ik ben destijds met de MM zowel in de Ferrari box geweest (pasta eten met de monteurs) alsook ernaast in de Ducati gp box met ff handjes schudden met bv Loris Capirossiā:crazy_face:
Dat zijn ervaringen waar je de rest van je leven op kunt terenš
Haha nee absoluut niet maar het was wel een grappig gezicht waar natuurlijk grapjes over gemaakt werden op de tribune.
Als ik de paddock op kon / rondje in de Bak mee kon oid is dat tijdens zo een circus natuurlijk best leuk en had ik dat zeker gedaan.
Wel, het is denk ik de bedoeling om deze te āhanterenā alvorens in de club het toilet te bezoekenā¦
die kan wel een service beurtje gebruiken! de wijzers staan stil
Prachtig verhaal, dacht eerst zou het waar zijn ?
Superervaring! En die handschoenen zijn top. Ben al even op zoek om zoān setje te kunnen aanschaffen, maar kan ze nergens vinden vanuit officiĆ«le hoek.
Ze worden wel verkocht zag ik , maar zijn replicaās inderdaad(ze maken ook Ć lles na tegenwoordigā¦)
Kennelijk kan ik deze dus echt als ovenhandschoen gebruiken
Gaaf aandenken! Kregen alle aanwezigen een paar?