Krijg je zomaar een Big Pilot cadeau in je "goodie bag"

Af en toe komen jeugd dromen uit en afgelopen weekend heb ik er eentje van mijn lijstje mogen strepen.
Als je de kans krijgt om de GP van Zandvoort door te brengen in de Mercedes lounge en Paddock club dan zeg je daar als liefhebber van de sport geen nee tegen natuurlijk.

Man man wat een ervaring en wàt een plek om horloges te spotten natuurlijk. Los van het feit dat elke medewerker van het team een IWC draagt (veelal ook de speciale Petronas edities die in het echt stiekem toch wel heel erg mooi zijn) zijn horloges nu eenmaal onlosmakelijk verbonden aan de autosport.

Bij de start van de race stond er op het balkon voor dik 2 miljoen aan Rolex, Patek en AP’s te juichen naast mij :joy:

Op zo’n dag hoort een bezoek aan de garage en pitlane uiteraard en heel gaaf om dit eens van dichtbij te zien.

Natuurlijk ook nog even bij de buren gekeken, Tom moest even zoeken maar heeft ze ook gevonden zo te zien

En als dan de vlag valt en de uiteraard terechte winnaar met de champagne klaar is, vertrekken we richting huis maar niet nadat IWC nog een leuke verassing in de goodie bag heeft gedaan bij de uitgang…

Een Big Pilot !

nou ja, bijna dan …

Once in a lifetime heet dat en dat was het , kan hier nog heel lang met plezier naar terug kijken…

179 likes

Dat is niet verkeerd! Dat is een mooie afsluiter van de dag.

2 likes

Prachtige ervaring!

1 like

En hij staat nog twee keer per dag precies op tijd ook! :grin:

8 likes

Eerst dacht ik: waaaat!?

Maar evengoed een leuke ervaring

2 likes

Ha, dit zijn de betere clickbaits :slight_smile: gave experience.

5 likes

Mooie ervaring! Leuk om dat circus van zo dichtbij mee te maken :slightly_smiling_face:

Autosport en dan een Flieger style horloge is wel wat vreemd natuurlijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Gave ervaring hoor. Ik moest net hier aan denken:

28 likes

Mooie dag gehad en ook nog een mooi cadeau als afsluiter :wink:

Wauw wat een zalige ervaring!

Een prachtige dag zo te zien :ok_hand:

1 like

Wel een grappig gadget!

1 like

Best leuk model, beetje groot en valt door de mattige tinten wat weg vergeleken met de rest van de lijn.

6 likes

Haha, ja die is al eens gedeeld hier , mooie marketing inderdaad

Haha mooi :+1: En twee keer per etmaal ook nog eens de juiste tijd!

1 like

Gaaf hoor! Dat zijn nog een leuke goodies bij een leuke dag! Gefeliciteerd!

Mooie ervaring! :+1:

Click bait, het lijkt YouTube wel…

1 like

Aha! :grin: Wel supergave ervaring! Thanks for sharing! :+1:

Geweldige goodie, was inderdaad een super mooi weekend. Zal je vast ergens wel tegen zijn gekomen :grin:

1 like