nep of echt bedoel je? ik denk helaas indien zo, snap niet dat iemand dit model ongeveer 28mm gaat namaken? ik hoop voor TS dat ze echt is. En wat zeg jij Uppermaster
Wayne Dyer zei ooit: Als je de manier verandert waarop je naar de dingen kijkt, veranderen de dingen waarnaar je kijkt.
Iedereen zijn sterke punten!
Er is maar 1 jurk, gelukkig maar. Stel je voor, zou iedereen continue cartoons tekenen en zou het niet meer bijzonder zijn. Het is elke twee weken weer een dag werk wat je er uit perst, niet iedereen weet hoeveel ellende dat is.
Op dit moment heb ik 2 weken zitten schrijven en vandaag het grootste deel van mijn eerste panel getekend. Man, wat is het lastig om die eerste lijnen weer neer te zetten… wel flink geleerd van de eerdere comics, en verhalen.

Zullen we afspreken dat de leden die er héél overtuigend 100% naast zitten, nooit meer in dit deel van het forum mogen komen?

Stel je voor, zou iedereen continue cartoons tekenen en zou het niet meer bijzonder zijn. Het is elke twee weken weer een dag werk wat je er uit perst, niet iedereen weet hoeveel ellende dat is.
Je geeft zelf het antwoord al waarom het bijzonder is . Het is gewoon hard werk. In het begin was ik wel eens onzeker over het resultaat. En toen er een keer iemand kwam die ook cartoons begon te posten, was ik wel uit humeur. @SwedishChef was een van de leden die gelijk riep dat we al een cartoonist hadden.
Inmiddels ben ik niet meer onzeker ik weet hoeveel tijd het heeft gekost. En iemand die er nog meer tijd in steekt… kan ik alleen maar respect voor hebben.

Op dit moment heb ik 2 weken zitten schrijven en vandaag het grootste deel van mijn eerste panel getekend.
Succes!

@Siedo was een van de leden die gelijk riep dat we al een cartoonist hadden.

En toen er een keer iemand kwam die ook cartoons begon te posten, was ik wel uit humeur.
Ja dat maakte wel impact. Ook ik voelde me daar best kut onder (andere redenen, was al onzeker genoeg op dat moment en dat gaf nog even extra druk).

Succes!
Dankje, kan ik wel gebruiken… Het wordt een lang verhaal, daar ben ik nog wel even mee bezig.

Nog even nagelbijten dus…
Het is een leuke Omega 511.0557. Uiteraard helemaal origineel en ook een veelvoud van jou inkoop waard .
Verrassend goede staat ook nog voor een 50 jaar oud beestje
Nou gefeliciteerd met je super aankoop
Is een vervroegd verjaardagscadeau voor je 21ste.

Het is een leuke Omega 511.0557. Uiteraard helemaal origineel en ook een veelvoud van jou inkoop waard
.
Hahahaha…

Zullen we afspreken dat de leden die er héél overtuigend 100% naast zitten, nooit meer in dit deel van het forum mogen komen?
Ohoh……

Ohoh……
Met meldplicht aub, net als bij een stadionverbod
Mooi verhaal! Gefeliciteerd
Gaaf!
Haha heel cool! Wat een leuk ding en dat voor een prikkie gekocht. Het kan dus toch nog wel.
Eind goed al goed, ziet er inderdaad nog heel goed uit voor de leeftijd.
Mooi verhaal, meestal glippen zulke dingen er niet door bij de kringloop
Mooi hoor, wel een beetje metaal oxidatie van het omega 625 uurwerk.
Mooie vondst voor € 0.50.
Friesland is the place to be
Ik heb zelf een tijd geleden ook een echte De Ville quartz voor 5 euro gevonden. Kortom er is nog kringloop hoop