Kringloop Tudor 4453?

Gaat ons niet aan , Jonnie Boer verklapt ook niet alles!
:innocent:

2 likes

Nouja, eigenlijk is dat wel iets interessants om te weten. 99,99% van de HFers zal nooit zo iets vinden bij een kringloop & als het horloge ooit verkocht word zal dat geen ene drol uitmaken op de verkoop waarde, of het horloge nou is gekocht voor 29 cent of 100 euro of meer.

Het is gewoon leuk om te dromen wat je soms wel niet kan vinden, beetje zoals de loterij.

5 likes

De caseback gravure kom je wel vaker tegen. Volgens mij in iets jongere modellen maar ik weet niet helemaal zeker of ze ook op dit model kunnen zitten.
De wijzers maak ik me onzekerder door de “flaire” minutenwijzer die tudor nooit gebruikte.
Ik zou op het eerste gezicht gokken op een Franken met een redial en vervangen wijzers.

Precies, ander krijg je dit:

‘Kijk boys een leuke kringloopvondst, moest wel 4500 aftikken maar zoiets vind je nooit in een kringloop’

1 like

Ik begrijp het wel. We zijn allemaal een beetje jaloers😁
Geef toe: op de laatste rommelmarkt keken we allemaal toch even of dat horloge op die tafel niet interessant is?
Ik heb ooit een Zenith automaat voor vijf gulden of euro gekocht😍 maar of het net al euro"s waren of nog guldens weet ik niet meer. Dat bewijst tevens dat de tijden zijn veranderd!