Vandaag een vrije dag, dus maar weer eens wat kringlopen langs, om te kijken of er nog wat leuks lag.
Ik moet eerlijk zeggen dat dat wat mij betreft de laatste jaren behoorlijk tegenvalt: waarschijnlijk te veel concurrentie van medeforummers :).
Toch nog een leuke Anker ( voor mij tot nu toe onbekend ) gevonden.
Ja, die band is tijdelijk, had ik nog liggen, maar bruin “matcht” mijns inziens het beste met de goudaccenten in de dial.
Denk zelf dat ie best een racing bandje kan hebben.
Andere suggesties voor een passend bandje zijn welkom!
En over de klok: leuk ding, wijzers lang genoeg! Leuke staat ook. Gouden accenten komen niet over op de foto.
Maar als jij een bak met fixoflexen hebt, dan heb je toch ook wel een kastopener?
Ik hoop zelf ook altijd zoiets te vinden als ik in de kringloopwinkel ben. Helaas nog nooit wat gevonden. Van harte en ik zou er een mooie perlon omheen doen.
The poor man’s Heuer Monza! Coole kastvorm hoor! Anker werd, heb ik eens gelezen, geassembleerd in de DDR. Of er daar ook een markt voor was, geen idee…
Mooi “sprekende” wijzerplaat en wijzers. Helemaal 1972.
Prima staat, toch? Ik heb er een aantal aangetroffen met een Hermann Becker (HB) uurwerk. Die hebben ook automaten met datum geproduceerd, maar ik vermoed dat deze een AS of ETA heeft.