Haha. Ik heb op internet wel eens halve motorblokken voorbij zie komen
Rij even langs de Wibra. Werkt uitstekend bij smerige metalen banden en horlogekasten.
Ook voor je motorblok, maar niet op lakwerk gebruiken. Mijn stuurkuipje hield er lelijke doffe plekken aan over en moest opnieuw gespoten worden…
Is inderdaad superspul
Haha ik heb dit spul ook aangeraden gekregen voor van alles en nog wat. Ooit op advies in huis gehaald om de vergane snaar van een platenspeler die als pek onder de draaitafel lag mee op te lossen. Werkt inderdaad overal voor. Ik had nooit bedacht het ook voor horlogebandjes te gebruiken maar je hebt mijn benieuwen gewekt en we gaan zien hoe het loopt!
Iets aan liefde aan het horloge gegeven. Mijn horlogemaker heeft er een nieuwe batterij ingestopt en…hij loopt! Op de seconde nauwkeurig. Afwijking 0 seconden .
Wat zal ik doen? Houden/verkopen??? En wat is dit nog waard?
Houden, want je vangt er bijna niks voor (@Richz1986 vroeg hier op HF iets van €35 en niemand heeft gereageerd)
Ik vind ‘m zeker €50 waard en draag de mijne best vaak en graag, het is een mooi ding en loopt erg secuur
Lijkt mij een strak plan dan
Foto van jouw horloge?
Echt veel leveren ze niet op vrees ik🤪
Klopt, de NSC dus (zojuist even met slecht licht gemaakt) om de mooie indices te laten zien
Heel fraai
Stel je verkoopt m voor €25 , dan heb je een prachtig rendement ! En dat zonder box/papieren
Houden natuurlijk, niks verkopen !
Je hebt er na alle poetsen toch een echte band mee?
Ja poetsen geeft een band.
vanmiddag leuke klok gescoord bij de kringloop . zag er niet uit , maar na een half uurtje poetsen !!
Gaaf, mooie vondst.
Gaaf ding. Beetje Rolex bezel…
Radar tested èn tropicalized !!!
Prachtig ! …maar wat betekent het eigenlijk ? Geen idee
ik begin hem zelf ook steeds leuker te vinden , en hij loopt super .