Nu mijn verjaardag is geweest, hoop ik dat er na t feestje nog wat geld over blijft. Ik heb namelijk mijn oog laten vallen op een aantal xl horloges. Hier wil ik er slechts 1 uitkiezen, want t moet wel leuk blijven natuurlijk. Een van de horloges heeft een geschroefde kroon op 10 uur. Ziet er best stoer uit, maar nou vroeg ik mezelf af of dat wel comfortabel draagt. Is er iemand die ervaring heeft met zo’n kroon. Alvast bedankt voor de tips.
Hieronder ff een link met de foto http://www.megahorloges.nl/tauchmeister-xl-t0191-heren-horloge.html
Ik heb weinig goeds gelezen over de Tauchmeister, maar geen eigen ervaring!
Is een Anchar niets voor je? Die heeft de kroon op twee uur, ook leuk, en zeker groot! Wel even doorsparen dan. Op de baai staan er twee gebruikt te koop.
Met een heliumventiel of gewone kroon heb ik geen problemen, met een telelens op ‘10’ wel… Ik vind het zelf niet bijzonder fraai staan maar smaken verschillen. Over Tauchmeister heb ik idd niet veel goede dingen gelezen, maar geen persoonlijke ervaringen. Misschien iemand anders hier op het forum wel.
@ hjr. Die anchar ziet er idd goed uit. En Russisch… Ligt wel iets boven het budget maar zal m zeker onthouden!
Wist niet dat tauchmeister zo tegen viel, meende dat het wel een redelijke klok was voor dat geld. Misschien anderen met ervaringen?
@ hjr. Die anchar ziet er idd goed uit. En
Russisch… Ligt wel iets boven het budget maar
zal m zeker onthouden!
Wist niet dat tauchmeister zo tegen viel, meende
dat het wel een redelijke klok was voor dat geld.
Misschien anderen met ervaringen?
Ja idd uit Litouwen. Ben altijd in de war met die regio, misschien toch een keer de atlas van de zolder halen ha ha.
Denk troewens dat die anchar toch een lange termijn project gaat worden, we hebben eerst nog wat andere prioriteiten.
Grappig dat je met een foto zoveel verschillende reacties krijgt. Geeft niet hoor, ik vind dat iedereen eerlijk z’n mening mag geven. Positief en
negatief(tu) Die met de stoomaandrijving vond ik wel de creatiefste:D
Zie wel in dat zo’n hydrauliek ventiel op 10 niet echt praktisch is.
Dat noem ik geen kroon meer. Normaal gesproken lijkt een kroon op 10 uur mij juist wel handig, drukt ie niet zo in je pols als je je hand buigt, maar bij deze ‘kroon’ wordt je hele hand gedwongen naar beneden gedrukt.