De kroon van mijn Steinhart sluit niet helemaal aan op de kast, ondanks dat deze volledig ingeschroefd is, zie onderstaande foto. Kan dit geen kwaad of is dit iets wat verholpen dient te worden?
Een horloge is niet waterdicht dmv een geschroefde kroon, daar zorgen de pakkingen voor. Lijkt mij normaal en geen kwaad te kunnen.
Thx Jeffrey!
Draai voor de zekerheid de kroon eens los en kijk even of er geen bramen aan het schroefdraad zitten. De kroon sluit wel gewoon lekker toch?
Ja, sluit prima, gaat als een mes door de boter en kan hem soepeltjes aandraaien.
Het komt volgens mij doordat de lichte v vorm van de âcrownguardsâ aan de kast iets smaller zijn dan de kroon zelf.
En de foto is natuurlijk recht van voren gemaakt met tegenlicht. Zo lijkt het vaak erger dan het is denk ik
Als het hier maar niet op lijkt:
Hmmm. Dan zou ik er toch even een berichtje aan wagen richting steinhart
Even een update âŠ
Na mailcontact met Steinhart gaat het horloge retour voor reparatie. Prima communicatie via de email, deze week sturen ze een Fedex-auto mijn kant op en wordt het euvel met spoed verholpen. Helaas een paar weekjes zonder Kermit, maar dat overleven we wel. Liever een goed en 100% correct horloge!
Ik vind het eigenlijk heel erg meevallen eerlijk gezegd, maar kleine dingen worden grotere als je je eraan stoort. Prima service van Steinhart!
Nieuwe update:
Vr 21-10 Opgehaald door Fedex (geregeld door Steinhart)
Ma 24-10 Afgeleverd in Stadtbergen
Di 25-10 Bericht dat de kroon al is vervangen en de papieren voor retourzending aangemaakt worden
Best vlot en meer dan goede communicatie via email. Thumbs up voor Steinhart!
En nu maar hopen dat de kroon daadwerkelijk beter âzitâ! Benieuwd naar de update.
Dat hoop ik ook
Yep, zit gewoon klem imo
Vandaag, precies een week na verzending, de Steinhart weer retour ontvangen en de kroon sluit nu mooi aan op de kast. Thumbs up voor Steinhart!
Super service dit geeft mij ook vertrouwen om de Steinhart Ocean Titanium 500 Premium te bestellenâŠ
Of toch de Tissot prs 516
http://de.tissotshop.com/tissot-prs-516-automatic-gent-12.html
of de hydroconquest
http://www.jomashop.com/longine-mens-watch-l36424966.html
keuzes keuzes om over na te denken