Kroon uittrekken: tips?

Horloge met schroefkroon helpt. Anders een plectrum of de AH-bonuskaart verbouwen tot een kromtrekker naar het ontwerp van @Subonno

2 likes

Is dat ontwerp ergens te vinden? :blush:

Mijn dochter heeft nog wel n kunstnagel over. PB me je adres en ik stuur je eentje op.
Of: verman jezelf en stop met nagelbijten. Je kunt toch gewoon roken of vapen tegen de zenuwen.

1 like

Even doorklikken op Alternatives.

Zal bij een kroon zoals op een vijfje niet meevallen, omdat de kroon daar ook nog wat verstopt zit.

Link

1 like

Met je teennagel? Of is die ook al op?

1 like

4 likes

Haha, ja net anderhalf jaar gestopt. Heeft de nagels geen goed gedaan inderdaad.

Een flosdraadje ertussen.

1 like

Dit is een interessante, dankje!

Ingenieus! En makkelijk mee te nemen zo. Ga die ook eens testen :+1: thanks.

1 like

Gaat verbazingwekkend lang mee zo’n bonuskaart!
1x er tussen wiebelen is datum verzet, beetje trekken en je kunt de tijd instellen.

Ps ik heb ook niet de nagels over om een kroon uit te trekken.

3 likes

Had al het vermoeden dat er iets achter deze vinding zat :blush:. Goede tip in elk geval. Eens kijken wat ik hier ga klussen.

“Kroontrekker” bedoel ik natuurlijk. Autocorrect is soms een hel :wink:

2 likes

Het leek nog een soort van in de zin te passen haha

1 like

Nou… mocht je er nog hangen… stoppen met appen en je telefoon op vliegtuigstand zetten​:nauseated_face::stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Hier ook notoire nagelbijter, en sommige kronen zijn dan echt een hel. Mijn tip, hou een flossdraadje bij de hand, erachter haken en trekken, werkt ideaal.

1 like

Optie 1:

Sinds vorige week in bezit en werkt goed bij mijn zoon van 3.

Optie 2:
Vragen of je vrouw dit voor je doet…

Goodluck!

1 like

Die eerdere tip met de grote(re) kroon is dan ook zo gek nog niet🤔

3 likes

Gewoon een houten tandenstoker toch . Van die ronde die ze bij goedkope restaurants hebben die naar nat karton smaken.

. beetje zoals Georgina Verbaan in Costa!

2 likes

Geen idee hoe kippenstront proeft. Maar een vriend van mij (nu nog mijn beste vriend) heeft mij ooit eens een hele soeplepel van dat spul dat je bij de appotheek kan kopen tegen het nagelbijten gevoerd.
En ik kan je vertellen ik denk achteraf dat kippenstront een betere optie had geweest, Ach we waren jong en kon zelf ook goed vervelen :joy:

2 likes