Krug-Baümen chronomaster

Ik heb een technische vraag mbt tot dit horloge. Normaal ben ik van de vintage horloges maar maak even een uitzondering. Ik heb bovengenoemd horloge gekregen via een een kennis. Het quarts uurwerk is voorzien van een nieuwe batterij, maar het uurwerk loopt niet zoals het zou moeten. Als je de chronograaf aanzet loopt deze gewoon, maar tegelijkertijd draait de secondewijzer als een dolle. Na de chrono te hebben gereset, loopt de secondewijzer weer normaal, maar de uren en minuten wijzer lopen niet mee. Heeft iemand hier het vermoeden wat er mee aan de hand zou kunnen zijn.

Tijd voor een nieuw horloge.

Moeilijke. Zit een miyota / citizen caliber in dacht ik. Deels mechanisch. Zit er een ac reset functie in? Je zit er mee dat het circuit in de war kan zijn maar mechanisch kan er ook wat fout gaan. Alsof er een tandwiel niet ontkoppeld wordt.

Misschien geeft die wijzer dan de tienden van seconden aan bij chronograaffunctie?

Is het niet zo dat je vaak dit soort quartz uurwerken moet resetten als er een nieuwe batterij in gaat? Misschien eens kijken naar de bijbehorende handleiding op internet.