Kuala Lumpur

In de afgelopen weken is er van het bezoeken van dit forum voor mij niet veel terecht gekomen; was nogal druk met een paar “dienstreizen”.

Een daarvan bracht me vorige week in Kuala Lumpur; als je er nog eens bent, en zin hebt in een uurtje horloge-kwijlen, kan ik de “Starwood gallery” aanraden.
In willekeurige volgorde trof ik daar op twee etages dealers en/of gallery’s van de volgende merken aan:

Rolex
Omega
DeWitt
Blu
Audemars Piguet
Jaquet Droz (jawel!!!)
Jaeger leCoultre (en er was een Duometre op voorraad!)
Patek Philippe
IWC
Corum
Richard Mille
Chopard
Ball
Vacheron Constantin
Glashutte
Breitling
Rado
Bell & Ross
Cartier
Graham
Hublot
Maurice Lacroix
Panerai

…En wellicht ben ik er nog een of twee vergeten. Gelukkig had ik op een vrije zaterdag even de tijd om er even op m’n gemak rond te loeren. Ik weet niet of de crisis ook daar hard heeft toegeslagen, maar 't was er bepaald niet druk.

Enne; ja natuurlijk ben ik niet met lege handen weg gegaan! Jullie zullen trots op me zijn :slight_smile:

Zodra ik tijd heb om wat foto’s te maken, zal ik ze posten. Een tipje van de sluier: het merk van mijn nieuwe aanwinst staat tussen de lijst (:D(:D(:smiley:

Groet
Mark

In Singapore was het ook ‘verschrikkelijk’. Mijn hotel lag bij de Millennia Walk / Fountain of Wealth, en daar waren twee horlogezaken met grofweg ook bovenstaande lijst aan klokken. Wat ik ook gezien heb is een grote collectie Breguet’s. Het minste wat ze hadden waren de Rolexen; die lagen gewoon hudje mudje onder een glazen toonbank. Zeker wel >200.

Heb niets gekocht. Het was er niet goedkoop. En boven mijn budget. :slight_smile:

Ik ben benieuwd wat je meegenomen hebt.

:slight_smile:

ben erg benieuwd

He vervelend, die dienstreizen :smiley:

MarkV Schreef:

Zodra ik tijd heb om wat foto’s te maken, zal ik
ze posten. Een tipje van de sluier: het merk van
mijn nieuwe aanwinst staat tussen de lijst
(:D(:D(:smiley:

Okay, het is geen Alpha dus… nog meer hints? :slight_smile:

Buiten horloges vind ik Kl een super stad daar vallen een hoop steden in het niet bij het bezoeken aan deze stad

Was onlangs zowel in KL geweest alsook in Singapore. In KL inderdaad de eerste twee etages van een winkelmall alleen maar horlogedealers van allerlei merken. Als je toevallig in KL bent en je bent horlogeliefhebber, dan moet je hier gewoon even langsgaan!

eens even kijken of ik op een zondagmiddag even tijd kan vrijmaken.B)-

Roerend mee eens; geweldige stad, vriendelijke mensen, niet te duur…

Alleen die regen elke avond… :slight_smile:

Groet
Mark

Mark ik ben er 4 dagen geweest en nul regen gehad alleen lekker weer dus had ik de mazzel zat midden in het centrum http://www.equatorial.com/kul/

Hopelijk een PP, JLC, Ball of Breitling.

Verras ons :slight_smile:

Een nieuwe Rado?

Ik ga er binnenkort naar toe. Ga toch eens even die Ball klokkies checken. Hopelijk zijn de prijzen er wat schappelijker dan elders!

Als het iets is van 1 van de volgende, fantastisch:

Omega
Audemars Piguet
Jaeger leCoultre (en er was een Duometre op voorraad!)
Patek Philippe
IWC
Vacheron Constantin

Zo niet, dan zal het, gezien jou voorkeur, ook heel erg mooi en bijzonder zijn! Ik ben benieuwd!

ik wacht in spanning af. Zal wel weer een bijzonder klokje zijn :wink:

Groet,
Arno.

Ik vind het verfoeilijk! Ze zouden verplicht waarschuwingstickers op de vitrines moeten plakken met:

“Beware: dehydration risk!”