Kunnen jullie me helpen kiezen?

Wat is de referentie van die Longines? Wat een prachtig horloge!

1 like

Die Orient Star is een uitstekende keuze lijkt me. Ik zou persoonlijk wel gaan voor de witte dial met geblauwde wijzers, heel mooi! :smile: :+1:

1 like

Het is echt een toppertje hoor!
:slight_smile:

1 like

Het plaatje is van de 60 year uitgave, de L4.817.6.76.2 L48176762 Deze wordt volgens mij niet meer gemaakt. De ‘gewone’ L4.795.4.78.2 is een stuk betaalbaarder, en nog nieuw leverbaar volgens mij.

Ja die is 1410 zie ik, maar deze vind ik veel mooier :sweat_smile:

1 like

dit :+1:

2 likes

In het blauwe gedeelte staat redelijk bovenaan een prachtige eterna matic met volledige service voor 400 geloof ik, daar zou ik voor gaan ( mening ).

2 likes

De Seiko SRPB43J1 Cocktail nu voor 307,50 bij Brandfield. Heb er net ook eentje besteld.

2 likes

Ik snap niet dat dat ding nog niet weg is


Prachtig, net een andere aankoop gedaan maar anders was het inpakken en wegwezen :heart_eyes:

2 likes

Dat is je derde cocktail!

2 likes

Snap ik! Perfecte Omega Seamaster 600 tegenhanger. Lekker comfortabel elke dag mee knallen.

Doorsparen is het heilige woord op dit forum. Zeg er niets kritisch over want dan word je weggehoond door je medeforumleden die allemaal dagelijks een paar honderd euro in hun roze spaarvarken duwen.

Heren, Stefan vindt de Longines mooi maar wil niet boven de 400 komen, want hij koopt het van wat over is van zijn kerstbonus. Die Longines is vele malen duurder dus zoekt hij een alternatief en wil daarover advies. Geef hem dan advies over dat alternatief en kom niet weer aan met die eeuwige mantra van het doorsparen.

Want ja, ga maar doorsparen, zodat niet alleen je kerstbonus op is maar ook je vakantiegeld. En ach als je die Longines kunt kopen kun je beter doorsparen voor een Omega. En dan koop je die niet, want dan kun je weer doorsparen voor een Rolex. Enzovoort enzovoort enzovoort.

Stefan, ik vind de Cocktail Time het mooiste horloge, maar als je die te groot vindt zou ik absoluut de Orient nemen. Prachtig horloge. Ik heb zelf drie Orients en ben er heel tevreden over.

6 likes

Kleine nuance meneer blauwbeer.
Zo heb ik het daar niet exact gezegd maar als TS dat het mooiste vind dan zou ik doorsparen maar ik heb ook een maarrr toegevoegd met een alternatief :wink:

2 likes

Niet zo serieus, please :grin:

Dus jij zegt koop dat surrogaat zoethoudertje maar?

4 likes

Volgens vraagt ie advies 
 als ie het geld er niet voor heeft , en niet zou willen sparen ervoor .dan zou ie er ook niet over moeten beginnen 


3 likes

Dat stond er eerst niet bij beer in het blauw.
Overigens citeer je niet volledig, er staat “ik zeg doorsparen”. Wat hij doet is zijn zorg.

4 likes

:ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

@Watch2Morrow @Michel.s

Jazeker drex my man! Wat kost die Longines, 1200 of zo? Hij wil graag nĂș een horloge kopen van de 400 die hij nog van zijn bonus heeft liggen. Niet over een half jaar. En Stefan ziet het niet als zoethoudertje, hij vindt het mooie horloges en ook nog betaalbaar.

:joy:

1 like

Ja. Sorry Blauwe Beer. Ik kon de verleiding niet weerstaan. :grimacing: Maar het is voorlopig genoeg zo. :hugs:

Jij hebt er drie van Orient :wink:

2 likes