Ik vind het leuk om wat te hobbieen in mijn garage en maak af en toe wat sieraden standaarden voor mijn vriendin en heb net een horloge standaard gemaakt met wat plexiglas horloge houders, zie onderstaande foto’s.
Ik ben nu opzoek naar nieuwe houders met een pin aan de onderzijde, dus niet met voetje.
Weet iemand waar deze te krijgen zijn voor een prikkie ik heb op AliExpress gekeken maar daar heb ik deze niet kunnen vinden. Deze hebben een beetje een ovale vorm waardoor je je horloge mooi kan klemmen in de juiste positie. Mijn dank en namens mijn collectie is groot.
een zeer mooie, leuke, creatieve, fantasierijke, ingenieuze display
maar met de houders kan ik je helaas niet helpen,…
maar zelf maken?
volgens mij ben je daar goed in
Ik had deze een tijd geleden besteld bij Amazon.de
Het achterste pootje kun je horizontaal leggen en er een gaatje in maken om het dan op een blokje te schroeven. De horloges staan dan ook minder schuin.
Thanks voor alle tips, maar ik wil toch kijken naar de kunstof houders, dat werkt toch wat makkelijker als zelf maken van hout. Maar helaas kan ik nergens de wat dikkere kwaliteit houders vinden, ik houd me aanbevolen voor tips.
Houd er wel rekening mee dat de Chinezen wereldrecordhouders zijn in het slecht verpakken.
Ik heb al enkele keren kruimels ontvangen ipv plastic artikelen.