Kuoe: Ja of nee?

Mooi horloge. Niet per se my kind of watch maar erg leuke afwerking. Al had ik het mooier gevonden als de datum een mooi randje erom had gehad.

1 like

Ja vooral die dial!

1 like

Nope voor mij.

Net zo’n rare naam…ook een Miyota 9015 uurwerk en mooie wp/wijzers/indexen

3 likes

Geen idee of het het waard is… Dat is altijd iets wat je voor jezelf moet besluiten.

Ik vind het in ieder geval mooie horloges, al zijn ze voor mij net te klein.

Het enige model dat ze hebben in een voor mij schappelijke maat is dan weer niet mijn smaak.

Je ziet gelijk dat het Japans is en daar hou ik wel van, die lekkere eigenwijzers, patroontjes en structuren op de plaat zijn fijn.

:grin:

1 like

Ik heb inmiddels al gekozen voor een horloge wat er iets van weg heeft en waar ik erg fan van ben! Kuoe is en blijft er wel eentje die ik in de gaten blijf houden, maar nu nog even dit:

4 likes

Ook een schitterend horloge!

Ik ga je op de hoogte houden, ik heb net een (horloge)reis geboekt naar Japan in November. Ik heb speciaal een hotel uitgezocht in Kyoto dat op loopafstand ligt van de boutique van Kuoe, ik ga ze dus in het echt aanschouwen en zal hier even foto’s plaatsen t.z.t :slight_smile:

8 likes

“Ne tirez pas des viellies vaches du fossé”, hahhaha :laughing: :sunglasses:

1 like

Correction immédiat: viellies = vieilles, évidemment. :smiley::hugs:

Dat is heel gaaf zeg! Ik kijk er naar uit👌🏻

1 like

Dan zie ik je daar… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik ben ook ff aan het rondneuzen op de site van KUOE maar ben echt wel gecharmeerd hoor. Ik vind dat er momenteel maar weinig betaalbare 35mm herenhorloges op de markt zijn, moderne dan. Of je komt uit bij Nomos, alleen die lug-to-lug-afmetingen maken dat je alsnog een turbopols nodig hebt voor 35mm…

Dit deed mij wel wat hoor:

8 likes

Nivada heeft een 35mm

2 likes

Yes, ik ken Nivada. Maar ik vind hun indices niet zo mooi

1 like

Mooi toch :star_struck:

8 likes

Ja man, dikke combi zo met die kleur band

1 like

Zit af en toe op de site te kijken. Maat van de kast, structuur van de dial, etc. blijf ik aantrekkelijk vinden

1 like

Ja ik ben ook erg gecharmeerd hoor. Het logo doet me helaas wat minder en ik heb geen flauw idee hoe het uit te spreken, maar puur esthetisch bekeken word ik blij.

1 like

“Koe”?

1 like

Inmiddels heb ik een video van Teddy Baldassarre bekeken die zegt: “KOE-OH”

2 likes