Kurken band hfle17 , gratis opgestuurd

Als Jantje bij Nederlands de klas binnen komt zegt zijn leraar Nederlands: “Jongens, ga allemaal direct zitten want ik wil snel beginnen.” Als iedereen dan zit, zegt de leraar: “Jongens we gaan vandaag rijmen en dichten.” Eerst ga ik een gedicht voorlezen en daarna gaan jullie zelf wat verzinnen. Nadat de meester het gedicht heeft voorgelezen gaan ze dus zelf aan de slag. Als ze even bezig zijn steekt Jantje plots zijn vinger in de lucht. Vraagt de leraar: “Ja Jantje zeg het maar.” Zegt Jantje: “KURK IN JE KONT!” Vraagt zijn leraar: “Maar Jantje wat is dat nou…?!” Zegt Jantje: “Nou meneer het rijmt niet maar dicht wel!”

6 likes

CORK, CORK, CORK, WE WANT CORK!

tenor-5

2 likes

Dat dit toch zo moeilijk is…
Ik zou hem wel graag willen voor mijn vader. Die is de 9e jarig en wil al een hele tijd een nieuw horloge. Al veel laten zien, veel laten passen (heb voldoende verschillende liggen om een beetje te kijken naar zijn smaak), budget gepolst. Uiteindelijke conclusie: ach, deze is toch ook eigenlijk nog wel leuk. Dus wellicht met een nieuw bandje dat ie wel blij is…

1 like

Het is de kurk waar alles op drijft. :rofl:

Waarbij je lopend over het kurk, tussen bruine muren, al rokend, je naar de zitkuil begaf waar Hangplanten in gemacrameede hangsels hingen…? :wink:

3 likes

Omgeven door wandtapijt.:joy:

1 like

Hadden wij ook in de keuken. Geinig spul.

Misschien mezelf maar nomineren, de EMG nr 77 is nog in China, en het bijbestelde kurkenbandje is ook nog niet gearriveerd (al 5 dagen onderweg van regio Eindhoven naar regio Breda).
Als tante pos haar werk toch goed blijkt te doen, en het bandje alsnog opduikt, dan trek ik mijn nominatie uiteraard weer in.

Baarden en 2CV’s zijn ook weer in, dus wie weet ?

Sleutelparty op het woonerf anyone?

2 likes

Tja, wie de kurk past, trekke hem aan, is het niet?

Is al gedaan door Arjan Ederveen :wink:

1 like

Nou Bas, dat roken dus niet :tired_face: maar de rest wel hoor.
Sterker nog, ik heb me suf gemacrameed vroeger.
En ik was er nog trots op ook :confounded::stuck_out_tongue:

Gelukkig verandert een mens, als-ie wil.

1 like

Sorry voor de vertraging. Ik was voor werk in het buitenland en vertrek over paar uurtjes weer maar zal zeker zorgen dat de band naar @Melvin gaat.
Ik zal ff pp sturen voor de gegevens.

1 like

Wat een mooi forum hebben we toch.
Gister het bandje ontvangen van @eddegroot
Natuurlijk gelijk op de HFLE gezet en ik moet zeggen het staat prachtig!

Bedankt voor dit mooie gebaar Edwin!

4 likes

Graag gedaan! Veel plezier ermee!

3 likes