Kurken band hfle17 , gratis opgestuurd

Vandaag kwam de kurken band binnen die ik besteld had bij de hfle. Ik heb dit horloge niet meer in bezit dus wil iemand anders er blij mee maken.
Post jouw reactie waarom jij deze band wilt hebben. Maandag zal ik de band gratis op de bus doen naar degene die volgens mij de leukste reactie heeft gegeven. Groet

14 likes

Kijk dit zijn de betere topics (en nee ik heb geen interesse hahaha) :ok_hand:

3 likes

De bandenkoning @anon50762135EV zal vast wel een ludieke reactie hebben en die band claimen :wink:

Ik nomineer @mr_brakke. Dan heeft hij iig een kurken bandje voor zijn nog niet beschikbare nr. 8 :slight_smile:

5 likes

Ik wil hem wel.
Dan kan ik er mee knutselen :slight_smile:

9 likes

Leuk geste! Hoop dat iemand hem krijgt die veel pech heeft gehad met de EMG maar hem nog steeds heeft. Ik niet dus.

1 like

Het is het enige bandje hier die nog nooit in een Candide banden parade is geweest :joy:

7 likes

Ik zou het graag het bandje willen hebben zodat ik hem op kan sturen naar een HF’er die hem verdient. Met andere woorden; ik speel niet mee, maar top idee van je :ok_hand:

3 likes

Thanks!!

2 likes

Ik snap er helemaal geen kurk van!

:face_with_raised_eyebrow:

Het enige wat jij mag krijgen is een portie hoofdpijn.

Maar met een zwangere vrouw thuis zit dat wel snor. Groetjes hè :v:

4 likes

Leuk topic! Stuur alleen de band maar niet naar mij.

2 likes

Ik denk dat ik dit bandje multifunctioneel kan gebruiken, heb net een fles rosé open getrokken en heb geen afsluitbare dop… Deze band kan ik vast oprollen en als kurk gebruiken toch? Dan ruikt hij daarna ook lekker :stuck_out_tongue:

Zou mooi staan op mijn hfle in plaats van het blauw KO bandje dat ik van @MarcNB kocht maar dat de post vervolgens kwijt raakte. Of in plaats van de hfle NATO die ergens op de A73 ligt omdat mijn rugtas open was gescheurd op de motor nadat ik het horloge had opgehaald bij @25tien. Gelukkig was ik wel zo slim om het horloge om de pols te doen, dus het doosje dat op de snelweg naast de NATO ligt was gelukkig wel leeg :yum:

10 likes

Mijn pech is zelfs zo groot dat ik de EMG nog steeds niet heb :stuck_out_tongue: . Schijnbaar is hij nog ergens in China.

Mocht hij ooit nog boven water komen dan zou het bandje er denk ik wel leuk op staan.

1 like

Ff een up. Er staat er ook 1 in het blauwe gedeelte. Deze is goedkoper!

Ja, dit verziekt de kurk markt behoorlijk :innocent:
Als tegenprestatie wil ik wel een fles wijn opsturen, zonder kurk smaak!

3 likes

Het lijkt mij de perfecte band voor de in aantocht zijnde Aramar Long Beach. Ware het niet dat die 20mm lugs heeft. :smirk:

1 like

Dat had zo maar de winnende kunnen zijn. Maar je bent vast uitgesloten van deelname.

3 likes

Altijd van je af snijden, nooit naar je toe.

Ik hoef 'm niet hoor. Absoluut niet.
Ik herinner me nog hoe mijn ouders mij trots hun kurken vloer showden in de jaren '70. Apetrots waren ze.
Voor de rest van mijn leven koester ik een gigandetse aversie tegen kurk.:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Het komt nooit meer goed tussen kurk en mij. :laughing::tired_face:

7 likes