Hi,
Binnenkort zal ik mezelf even voorstellen maar dat wil ik doen met goede foto’s van mijn klokjes, ik vind het erg leuk om te volgen wat er in horlogeland gebeurt. Gisteren ontdekte ik Kurono, en ik heb wat zitten lezen en vraag me af wat jullie van dit bijzondere merk vinden! Zaterdag de 20e wordt er een nieuw model gelanceerd en de timer loopt, ik hoorde dat het vorige model in een magische 42 seconden was uitverkocht … https://kuronotokyo.com/pages/kurono-chronograph-2
Super niche Japans microbrand. Prijzig ook.
Wel een mooi model.
Ik vind het een heel mooi merk, vaak naar gekeken. Hier zit een Seiko in zie ik. Eerder had ik toch een beetje last van kortsluiting door de Miyota’s die erin zaten. Niet terecht misschien, maar in mijn hoofd werkte het niet helemaal.
Mooi horloge maar wel gericht op de Japanse damespolsjes zo te zien. 38mm…
Welkom bij de club Remko.
Groter is niet altijd beter
Ja erg fraai
Niet alles is een tool watch eh
Hij ziet er gaaf uit, maar voor iets van 4k heb je ook heel veel anders dat mooi is.
Hahaha nou minimaal 18… euhm… 41mm is wel gewenst bij mij
Obesitas heeft in Japan minder voet aan de grond dan hier
Nee maar 38mm… dat is een kinderhorloge. Of voor kleine Japannertjes. Voor een Europese man is 40/41mm mooier.
40/41 is veel te groot vind ik. Een horloge met een kleinere maat straalt veel meer klasse uit vind ik persoonlijk
Meh, voor de gemiddelde man niet mee eens. Alles dat iets dressie aandoet zou ik iets van 36-39 het mooist vinden. Fair enough, voor mensen die iets als een ploprof kunnen dragen ligt het natuurlijk iets anders, maar dat is niet het gemiddelde.
Zeker weten, en niets is zo lelijk als ‘overhang’ zo’n wandklok om een smalle pols…
Dit kan een mooie discussie worden
Maar laten we dat niet doen
Als je deze 43mm geen klasse vind weet ik het niet…
Als je voor een kerk werkt en de tijd aan iedereen op wilt dringen wel ja
Maar ff los van het formaat, wat vindt je van het ontwerp?